قدرت‌نمایی ال‌جی با رونمایی از صفحه نمایش تقریبا بدون قاب 5 اینچی

رویای گوشی‌های هوشمندی که سرتاسر قاب جلویی آن را صفحه نمایشی بدون قاب پوشانده باشد چند سالیست که با پیشرفت این گوشی‌ها به آرزویی دیرینه تبدیل شده است اما ظاهرا هر روز به تحقق این رویا نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شویم.

0

فارنت: رویای گوشی‌های هوشمندی که سرتاسر قاب جلویی آن را صفحه نمایشی بدون قاب پوشانده باشد چند سالیست که با پیشرفت این گوشی‌ها به آرزویی دیرینه تبدیل شده است اما ظاهرا هر روز به تحقق این رویا نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شویم.

LG-demonstrates-5-inch-display-with-1mm-bezel-02

البته گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 4 سامسونگ و اپتیموس جی پرو ال‌جی این رویا را به تحقق کمی نزدیک کردند و لبه‌های کناری صفحه نمایش را به کمترین حد ممکن رساندند اما اقدامی که ال‌جی اکنون در خصوص صفحه نمایش‌های کوچک انجام داده، اقدامی  به مراتب رادیکال‌تر برای رسیدن به حذف کامل لبه‌های صفحه نمایش‌ها به حساب می‌آید.

LG-demonstrates-5-inch-display-with-1mm-bezel-01

ال‌جی که مدت‌هاست در بازار صفحه نمایش‌ها از سامسونگ پیشی گرفته است صفحه نمایش جدید 5 اینچی خود را با تنها یک میلی‌متر لبه کناری به نمایش گذاشته است. ال‌جی صفحه نمایش تقریبا  بدون لبه خود را در نمایشگاه سالانه  Society for Information Display در ونکوور کانادا به نمایش گذاشته است.

این صفحه نمایش اگر چه در حال حاضر تنها قادر به نمایش تصاویر با کیفیت HD یا همان 720P است اما ال‌جی وعده عرضه زود هنگام همین صفحه نمایش با کیفیت بهتر و با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 1080p را داده است. این صفحه نمایش از فناوری موسوم به تی.اف.تی اکسید برای رسیدن به این نازکی و کیفیت بهره گرفته است.

LG-demonstrates-5-inch-display-with-1mm-bezel

این صفحه نمایش از میزان روشنایی 250 نیت بهره می‌برد که برای استفاده در فضای داخلی مناسب به نظر می‌رسد اما برای استفاده در فضای بیرونی اصلا مناسب نخواهد بود که ال‌جی اعلام کرده علاوه بر دقت و کیفیت نمایش بر روی این موضوع نیز تمرکز خواهد کرد.

Source: Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.