با گوی‌ها انتظار را لذت بخش کنید

قبل از شروع بازی شما امکان تعیین زمان بازی و همچنین تم رنگ گوی را در اختیار دارید و البته می‌توانید تمامی گوی ها را از رنگ‌های تیره انتخاب کنید که البته بازی بسیار سختی در پیش روی شما و دوستتان خواهد بود.

1

فارنت:جدیدترین بازی دو نفره از استودیوی هندی Hashstash به صورت رایگان برای اندروید و IOS  ارائه شد.

Circulets-02

در اصل مبنای این بازی بر جمع آوری گوی‌های خود از طرف مقابل به سمت خود بر روی صفحه نمایش است و کسی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد در انتهای بازی برنده است و البته این بازی برای تلفن های همراه هوشمند دارای تئوری ساده و بسیار سرگرم کننده است و دارای طراحی بسیار زیبا است و البته از مهم‌ترین دلایل ما برای بررسی این بازی بوده است.

شما در این بازی صرفا دو نفره به هر بازیکن یک سمت اختصاص داده شده و یک رنگ برای هر بازیکن است که البته گوی‌ها در 3 رنگ عرضه شده و شما باید گوی هم رنگ را به سمت قسمت خود بکشید که یک امتیاز دارد و در صورتی که گوی مخالف را بکشید یک امتیاز از شما کسر می‌شود و البته اگر بتوانید رنگ گوی سوم را نیز به سمت خود بکشید دو امتیاز نصیب شما می‌شود و البته در پایان بازی کسی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد برنده بازی خواهد بود.

Circulets-03

قبل از شروع بازی شما امکان تعیین زمان بازی و همچنین تم رنگ گوی را در اختیار دارید و البته می‌توانید تمامی گوی ها را از رنگ‌های تیره انتخاب کنید که البته بازی بسیار سختی در پیش روی شما و دوستتان خواهد بود وبازی گوی‌ها یک راه بسیار خوب برای لذت بردن اوقات فراغت با دوستانتان و هنگامی که در یک رستوران ،صف عابر بانک  برای دریافت رایانه !! انتظار می‌کشید است تا با گیم پلی بسیار ساده و قابل درک خود این لحظات رنج آور را دلنشین‌تر کنید.

گفتنی است که گوی‌ها، دارای امکان به اشتراک گذاشتن نمرات در فیس بوک است که البته با فیس بوک یکپارچه نشده و هر بار باید مشخصات خود را وارد کنید و البته هنوز برای ثبت نمرات در تویئتر گزینه‌ای افزوده نشده است.

بازی گوی‌ها یک بازی کاملا مسطح و دارای طراحی بصری 2 بعدی است که با استفاده مناسب از رنگ‌های پرجنب و جوش و انیمیشن‌های ساده بازی را بسیار جذاب کرده است.

صداگذاری بازی بسیار ساده و موثر بوده و تراک‌های صوتی بازی نیز بسیار خوب هستند.

Circulets-01

نتیجه گیری: بازی گوی‌ها یکی از بهترین بازی‌های دو نفره موجود در تلفن‌های همراه است و با توجه به اینکه رایگان است ما به شدت توصیه می‌کنیم که این بازی زیبا را دانلود کرده و با دوستان و خانواده خود اوقات بسیار خوب داشته باشید.

نمره تیم فارنت:9 از 10

لینک گوگل پلی

لینک فروشگاه آی‌تونز ( بروز رسانی:بازی از حالت رایگان درآمد)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. صبا می‌گوید

    کاملاً از رو بازى olo تقلید شده