آپدیت اندروید 4.1.2 جلی‌بین برای گلکسی تب 7.7 از راه رسید

با این‌که حدود دو سال از عرضه گلکسی تب 7.7 می‌گذرد سخت‌افزار این تبلت کماکان قدرت لازم را برای اجرای انواع اپلیکیشن‌ها دارد. خوشبختانه سامسونگ امروز عرضه آپدیت اندروید 4.1.2 جلی‌بین را برای این تبلت آغاز کرده است.

10

فارنت: با این‌که حدود دو سال از عرضه گلکسی تب 7.7 می‌گذرد سخت‌افزار این تبلت کماکان قدرت لازم را برای اجرای انواع اپلیکیشن‌ها دارد. خوشبختانه سامسونگ امروز عرضه آپدیت اندروید 4.1.2 جلی‌بین را برای این تبلت آغاز کرده است.

Galaxy-Tab-7.7

گلکسی تب 7.7 که هنوز هم از بهترین تبلت‌هاست با صفحه‌نمایش Super AMOLED Plus، کیفیت ساخت بالا و پردازنده دو‌هسته‌ای Exynos با پردازنده گرافیکی Mali400 و یک گیگابایت رم در ابتدا با اندروید 3.2 لانه‌زنبوری عرضه شد و پس از آن آپدیت اندروید بستنی ساندویچی را نیز دریافت کرد. خوشبختانه اندروید 4.1.2 جلی‌بین با Project Butter می‌تواند محیط کاربری این تبلت را سریع‌تر از گذشته کند.

این آپدیت برای مدل P6800 و ابتدا برای دستگاه‌های با ریجن سنگاپور، اندونزی، تایلند، ویتنام، فیلیپین و مالزی در حال عرضه است و به زودی دیگر دستگاه‌ها نیز این آپدیت حیاتی را دریافت خواهند نمود.

با اندروید 4.1.2 علاوه بر Project Butter، اپلیکیشن Google Now، تایپ صوتی آفلاین و نوتیفیکیشن‌های پیشرفته‌تر نیز به Galaxy Tab 7.7 می‌آیند و اگر از کاربران این تبلت خوش ساخت و خوش اندازه هستید می‌توانید تجربه بهتری را با تبلتتان داشته باشید.


پایان مطلب/

Source: Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. دوست می‌گوید

    سلام
    علی جان من متاسفانه چون قبلن با اندرویدهای غیر اصلی آپدیت کردم الان نمیتونم از فایل آپدیت به طور مستقیم استفاده کنم، من برای jelly bean هر چی میگردم قایل اصلیش رو پیدا نمیکنم فقط آپدیت هاش هست الان 4.4. kit kat و نصب کردم اما گرافیک تبلت براش کمه و میخوام برش گردونم یا به اولش که کارخونه داده بود همون 3.1 یا به Jelly bean میشه راهنمایی کنی، البته الان تغریبن 1 سال از این پستی که شما گذاشتی میگذره، امیدوارم که پاسخ من رو بدی.
    شاد باشی..

  2. سعید می‌گوید

    لطفا راهنمایی کنید.چون در قسمتaboutمیرم وسافتویر اپ را میزنم ولی پیام میده اپ وجود ندارد.حتی یک ماهه روزی چندین بار اینکار رو میکنم.

    1. علی ارغوان می‌گوید
  3. سعید می‌گوید

    لطفا بفرمایید. کی میشه اپدیت جدید رو دان کرد. وایا سامسونگ این اپ رو تحریم نکرده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این آپدیت در حال حاضر عرضه شده و آپدیت ها ربطی به اپ های تحریم ندارن.
      شما آپدیت رو دریافت نکردید؟

  4. میلاد می‌گوید

    من شیش ماه میشه خریدمش واقعا خوش شدم شنیدم اندرویدش اپدیت

  5. نیلوفر می‌گوید

    من خریدمش عالیه دوربینش کمه فقط فلشم نداره

  6. bahmani می‌گوید

    من اپدیت کردم .رام ویتنام رو نصب کردم ولی فارسی در منو و کیبورد نداره.کمی بهتر شد

    1. ستار . م می‌گوید

      درود بر شما
      میشه بفرمایید رام ویتنام رو چطور دانلود کردید.
      با تشکر

  7. ستار .م می‌گوید

    نمایشگر AMOLED این تبلت هنوز بهترین صفحه نمایش در میان تبلت ها است.(از لحاظ رنگ،نور و کنتراست،و نه تعداد پیکسل)
    یک سال دارمش و هنوز هیچ تبلتی از سامسونگ با این کیفیت ندیدم.
    خیلی خوشحالم که سامسونگ آپدیتش رو ارائه کرده.