این ساعت یادبود پنجاهمین سالگرد تولد فورد موستانگ است!

تنها یکهزار عدد از این ساعت تولید خواهد شد و از حالا باید این تعداد را برای کلکسیونرهای عاشق این مدل کنار گذاشت. ظاهر ساعت بسیار تحسین برانگیز است و توسط کارگران آمریکایی این شرکت در دیترویت ساخته خواهد شد.

3

فارنت:  29 فروردین ماه سال آینده، پنجاهمین سالگرد فورد موستانگ خواهد بود وبه نظر می‌رسد در این تاریخ، چشم جهانیان به نسل جدید  2015 موستانگ روشن خواهد شد.

شرکت فورد هم برای گرامیداشت این روز، قراردادی را با شرکتShinola  که در زمینه ساخت محصولات لوکس تبحری خاص دارد منعقد کرده تا ساعتی با طرح موستانگ تولید‌ کند. در همین راستا شرکت Shinola تنها یکهزار عدد از این ساعت را تولید خواهد کرد و از حالا باید این تعداد را برای کلکسیونرهای عاشق این مدل کنار گذاشت. ظاهر ساعت بسیار تحسین برانگیز است و توسط کارگران آمریکایی این شرکت در دیترویت ساخته خواهد شد.

Shinola درسال 1929 به عنوان کارخانه تولید واکس کفش تاسیس شد اما درسال 2011 توسط شرکت Bedrock خریداری شد. مدیر مسئول صدور مجوزهای جهانی برند فورد، جان ننز می‌گوید : ” مانند خود موستانگ، انتظار داریم محصول تولیدی خصوصیات توان بالا، حس خوب و کیفیت برتر را تداعی کند.”

وی می‌افزاید: Shinola همه این موارد را در نظر خواهد گرفت و انتخاب مناسبی برای تولید این محصول جهت برگزاری جشنی درخور این لحظه مهم صنعت خودروسازی است.

البته این تنها یکی از چندین محصولی است که فورد در سال آینده در جهت یادبود موستانگ تولید خواهد کرد. برای مشاهده توضیحات کامل این مراسم، می‌توانید به این آدرس  مراجعه کنید.

Source : Digitaltrends

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. jard می‌گوید

    مرسی احسان جان بابت اطلاعاتت.هرچند ازشون مطمئن نبودی .خخخخخخخ

  2. jard می‌گوید

    فورد موستانگ کیه؟

    1. Ehsan می‌گوید

      فورد موستانگ که فکر نکنم آدم باشه (:
      ولی Henry Ford موسس کارخونه ی خودرو سازی FORD هستش که فکر کنم اولین خط تولید ساخته ی همین شرکت خودرو سازی باشه (درست گفتم؟! D: خط تولید رو اولین بار FORD ایجاد کرد دیگه؟!)
      موستانگ هم اسم اسب وحشیه.
      حالا فورد موستانگ یه مدل ماشین تولیدی کارخونه ی فورد هستش که طرفدار هم کم نداره (خودم! که عاشقشم. هیبتی داره واسه خودش! :دی)
      راستی، فکر کنم اولین فورد موستانگ مال سال 1964 بوده (نیازمند منبع :دی)

      جدا از این حرفا، من از طرح ساعتش خوشم نیومد :| البته اگه طرحش همین باشه (: