آموزش/ انتقال بی‌سیم فایل‌ها بین گجت‌های اندرویدی و مک با Droid NAS

برای انتقال فایل‌ها با سرعت بالا بین گجت‌های اندرویدی و مک شاید اتصال USB بهترین گزینه باشد اما روش راحت‌تری نیز برای انتقال بی‌سیم فایل‌ها وجود دارد که توسط اپلیکیشن Droid NAS صورت می‌گیرد.

0

فارنت: برای انتقال فایل‌ها با سرعت بالا بین گجت‌های اندرویدی و مک شاید اتصال USB بهترین گزینه باشد اما روش راحت‌تری نیز برای انتقال بی‌سیم فایل‌ها وجود دارد که توسط اپلیکیشن Droid NAS صورت می‌گیرد.

Droid-NAS

اگر از سیستم‌عامل مک بر روی دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید برای اتصال USB نیاز به برنامه Android File Transfer دارید که از این لینک قابل دریافت است اما برای اتصال بی‌سیم شاید بهترین راه استفاده از Droid NAS باشد.

Droid NAS یک اپلیکیشن اندرویدی است که گجت شما را به عنوان یک کامپیوتر Bonjour در Finder مک نمایش می‌دهد؛ بدین ترتیب احتیاجی به اجرای نرم‌افزار جانبی و یا حتی استفاده از یک مرورگر برای انتقال فایل‌ها وجود ندارد.

Droid-NAS-Mac

کافیست گوشی و لپ‌تاپ شما به یک شبکه وای‌فای متصل باشد، سپس اپلیکیشن Droid NAS را از گوگل پلی ، اینجا و یا اینجا به صورت رایگان دریافت کنید و آن را اجرا کنید. حالا یکی از پروفایل‌های پیش فرض را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید و پوشه‌های دلخواه را برای برقراری اتصال تیک بزنید. با فشردن دکمه Start Server اپلیکیشن کار خود را آغاز می‌کند و می‌توانید آیکن آن را در Finder مک مشاهده کنید.

Droid-NAS-Finder

اپلیکیشن Droid NAS امکاناتی از قبیل تغییر نام سرور، انتخاب آیکن دلخواه در Finder و محدود کردن دسترسی کاربران و دسترسی با پسورد را فراهم می کند و در شرایطی که اپلیکیشن‌های مشابه زیادی این کار را از طریق مرورگر انجام می‌دهند استفاده از Droid NAS به دلیل برقراری ارتباط با Finder بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود.


پایان مطلب/

Source: CNET

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.