اپل: به این زودی‌ها منتظر آیفون با صفحه نمایش بزرگتر نباشید!

همه ما انتظار داریم که امسال نسل جدید تلفن همراه آیفون را با صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنند ولی به نظر می‌رسد که این امر به این زودی‌ها رخ نخواهد داد.

1

فارنت:همه ما انتظار داریم که امسال نسل جدید تلفن همراه آیفون را با صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنیم ولی به نظر می‌رسد که این امر به این زودی‌ها رخ نخواهد داد.

 

 

تیم کوک در کنفرانس تلفنی که به مناسبت اعلام گزارش مالی 3 ماهه اول 2013 شرکت اپل تشکیل شده است اعلام کرد که اپل به این زودی ها قصد ندارد تا از صفحه نمایش بزرگتر در تلفن همراه آیفون استفاده کند و به جای تلاش برای ارائه صفحه نمایش بزرگتر همانند رقبیان در فکر تعادل رنگ سفید ،بالاتر بردن کیفیت رنگ ،عمر طولانی تر باتری و همچنین هر چه قابل حمل تر بودن آیفون است.

تیم کوک عقیده دارد که آیفون 5 هنوز هم بهترین صفحه نمایش در حال حاضر در بین تلفن‌های همراه هوشمند از لحاظ کیفیت تصویر است و این شرکت قصد ندارد تا سوار کشتی صفحه نمایش بزرگتر شود.

 هر چند به تازگی رقبا از این شرکت پیشی گرفته‌اند ولی آیفون با تراکم پیکسلی 326 PPI  هنوز هم یک تصویر فوق العاده و دقیق را ارائه می‌دهد.

Source:phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پویان می‌گوید

    چرا جمع میبندی ؟!
    من صفحه نمایش بزرگتر رو اصلا ترجیح نمیدم …
    گوشی باید جوری باشه که بشه با یک دست هم باهاش کار کرد ؛ نه مثل صابون htc (HTC OneX) که با دو دست هم به زور باهاش میشه کار کرد …