کودکان در نقش آلیس در سرزمین عجایب در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

با عرضه برنامه جدید آواتاربوک، کودکان می‌توانند خود را در صفحه تلویزیون به عنوان شخصیت اصلی کارتون‌هایی چون علاءالدین، پینوکیو و آلیس در سرزمین عجایب مشاهده نمایند!

0

فارنت: شرکت ال‌جی از عرضه آخرین نرم‌افراز تلویزیون‌های هوشمند خود که مخصوص کودکان است خبر داد.
این برنامه که آواتاربوک (Avatarbook) نام دارد، بسیار ساده بوده و کودکان را به میان داستان‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه‌شان می‌برد به‌طوری که آنها می‌توانند خود را در صفحه تلویزیون به عنوان شخصیت اصلی کارتون‌هایی چون علاءالدین، پینوکیو و آلیس در سرزمین عجایب مشاهده نمایند.

علاوه بر شادی و خنده، آواتاربوک یک راه عالی جهت یادگیری مستقیم و هرچه بهتر متن‌ها و موزیک‌های مربوط به دانش‌آموزان است.
به گفته مدیر ارشد این بخش از ال‌جی، آواتاربوک به عنوان قسمتی از تعهدات ال‌جی در زمینه تولید نرم‌افزارهای آموزشی مربوط به کودکان، در پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند است.

Avata book App_LG
به طور معمول، تلویزیون‌های هوشمند با بکارگیری روش‌های جدید، از پتانسیل فراوانی برای استفاده هرچه بیشتر دانش‌آموزان برخوردار است. ال‌جی به عنوان تولیدکننده پیشرو در زمینه تلویزیون‌های هوشمند، معتقد به توسعه و تولید نرم‌افزارها و برنامه‌های منحصر به فردی است که تمامی افراد یک خانواده بتوانند از آنها لذت ببرند.

مراحل کار با این برنامه بسیار آسان بوده و کودکان می‌توانند به راحتی آن را اجرا کنند. به این صورت که در ابتدا از میان 10 آهنگ جذاب یا 5 داستان قدیمی مربوط به گروه سنی خود، یکی را انتخاب نموده و سپس با استفاده از دوربین تلویزیون هوشمند ال‌جی از چهره خود عکس گرفته و با امکان انتخاب مدل مو، سایز و حالت‌های مختلف، آواتار چهره خود را می‌سازند.

در انتها نیز می‌توانند لذت حضور در صفحه تلویزیون را با یک چهره کارتونی دوست‌داشتنی، به عنوان شخصیت اصلی یک داستان یا یک خواننده تجربه کنند. در ماه جاری برنامه آواتاربوک در اپ استور ال‌جی عرضه می‌گردد و از تمامی مدل های جدید تلویزیون‌های هوشمند مجهز به دوربین ال‌جی پشتیبانی می‌کند.

Source: Lg Press Release

پایان مطلب/

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.