فیس‌بوک هوم با نام و ظاهری متفاوت برروی iOS خودنمایی خواهد کرد!

آدام موسری مدیرمسئول محصولات فیس بوک، در گفتگویی با Bloomberg اذعان کرده که فیس بوک توانسته محصول تولیدی خود را به اپل نمایش داده و درحال انجام مذاکرات بیشتر با دورنمایی مثبت است.ا

5

فارنت : فیس بوک درحال رایزنی با اپل برای به کارگیری لانچر فیس‌بوک هوم در گوشی آیفون است. شبکه خبری بلومبرگ با اعلام این مطلب مدعی شد که البته نباید انتظار داشت که این امر سریعا به واقعیت تبدیل شود، ولی ظواهر امر، نشان‌دهنده تمایل فیس‌بوک برای ادغام این شبکه اجتماعی با سیستم عامل‌ها و نهایتا تعداد گوشی‌های بیشتر است.

HTC-First-08

آدام موسری مدیرمسئول محصولات فیس بوک، در گفتگویی با بلومبرگ اذعان کرده که فیس‌بوک توانسته محصول تولیدی خود را به اپل نمایش داده و درحال انجام مذاکرات بیشتر با دورنمایی مثبت است. البته او معتقد است نباید انتظار داشت نسخه اندرویدی هوم فیس‌بوک پورت و برروی iOS استفاده گردد.

وی می‌افزاید:” ممکن است این قابلیت را یک هوم یا یک لانچر درنظر بگیرید اما آنچه مهم است اضافه کردن طراحی جدید به برنامه مخصوص iOS است.البته این نهایت انتظار ماست ولی ممکن است کل کار، درعمل با ساخت یک قفل صفحه نمایش پایان پذیرد و بنابراین محصول نهایی را به عنوان هوم درنظر نگیریم و نامی دیگر برای آن انتخاب کنیم.”

فیس بوک مذاکراتی را نیز با مایکروسافت انجام داده که نشان می‌دهد (حداقل درحال حاضر) تمایل بیشتر فیس بوک بیشتر بر بکارگیری و ادغام قابلیت‌های این غول شبکه های اجتماعی، توسط سیستم عامل‌های دیگر است تا ارائه گوشی انحصاری توسط خود این شرکت.

Source: Cnet

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. زینب می‌گوید

    چرادانلود نمیشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اپلیکیشن Facebook Home دیگه تعطیل شد. ضمناً فیسبوک هوم با فیسبوک متفاوته

  2. mahmood vahabiyan می‌گوید

    اشتراک گذاشتن

  3. shghayeghrad می‌گوید

    خوبه

  4. محسن دستباز می‌گوید

    چرا دانلود نمیشه