تخفیف 33 درصدی برای مودم‌های USB وایمکس ایرانسل

این تخفیف 33 درصدی در مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول متقاضیانی می‌شود که در روزهای 28 و 29 فروردین 92 نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با مودم USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت 5 روز انجام دهند.

0

ایرانسل از تخفیف 33 درصدی مودم‌های USB وایمکس خود به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش خبر داد. این تخفیف 33 درصدی در مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول متقاضیانی می‌شود که در روزهای 28 و 29 فروردین 92 نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با مودم USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت 5 روز انجام دهند تا در این بازه زمانی، مودم‌هایUSB وایمکس ایرانسل به همراه سامانه تقویت‌کننده با 33 درصد تخفیف به قیمت 80هزار تومان به آنها تحویل شود.

وایمکس ایرانسل

بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل این طرح تنها در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی و شهرهای لواسان، قرچک، اسلام شهر، شهریار و ورامین در استان تهران و نیز شهرهای اندیمشک، دزفول و آبادان در استان خوزستان اجرا می‌شود و در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.

برای ثبت‌نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی  www.irancell.ir،  فروشندگان مجاز منتخب و مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است و ایرانسل روش‌های پرداخت متنوع و گوناگونی را برای ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و یا 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل تماس بگیرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.