اینفوگرافیک/ سیر تکامل تدریجی جیمیل!

اینفوگرافیک زیر تمام اتفاقات مهمی است که بر سر جیمیل در این 9 سال آمده است. اگر چه این روزها در ایران به سختی در دسترس قرار گرفته اما همچنان ارزش این سختی‌ها را دارد!

4

همین دوازدهم فروردین بود که جیمیل 9 ساله شد. بسیاری از کاربران فعلی اینترنت روزهای اول جیمیل را بخاطر دارند. روزهایی که کاربران یاهو که آن روزها تقریبا اکثریت کاربران را تشکیل می‌دادند کنجکاوانه به این سرویس پست الکترونیکی می‌پیوستند و بسیاری از آنها رفته رفته این سرویس را به تمام سرویس‌های موجود ترجیح دادند.

اینفوگرافیک زیر تمام اتفاقات مهمی است که بر سر جیمیل در این 9 سال آمده است. اگر چه این روزها در ایران به سختی در دسترس قرار گرفته اما همچنان ارزش این سختی‌ها را دارد!

همانطور که در این اینفوگرافیک می‌بینید جیمیل در 13 فروردین 1383 به صورت آزمایشی آغاز بکار کرده است. اگر عبارت Gmail is different. Here’s what you need to know را در کادر جستجوی جیمیل خود جستجو کنید به ایمیلی خواهید رسید که تاریخ آن در واقع روز پیوستن شما به جیمیل است! برای من این تاریخ اول اردیبهشت 1383 بود برای شما چطور؟

برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

Gmail-Infographic-Small

 Source: Google

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Ehsan می‌گوید

    من اون موقع که عضویت تو جیمیل دعوتنامه میخواست عضو شدم.دقیقا یادم نیست،ولی مثل اینکه یکی از دوستان برام دعوت نامه فرستاد (میشد کسی که اکانت داره برا بقیه دعوتنامه بفرسته؟ یا من درست یادم نیست اون اکانت یه جای دیگه بوده؟! D: )
    ولی اون اکانتمو همین سه هفته پیش کنار گذاشتمو یکی جدید ساختم.
    آخه اسم اکانتم خیلی ضایع و جوات و ناجور بود! :)))))))))))))))))))))))))))))))
    ینی این آخریا خودم جخالت میکشیدم ایمیلمو به کسی بدم :))))))))))))))))))

    دمت هم گرم فارنت بابت مطلب :)

  2. هومن می‌گوید

    یادش بخیر
    من تو یک مسابقه اینترنتی شرکت کردم و بردم و جایزه اش دعوتنامه جیمیل بود.سوال اش هم این بود که یک عکس گذاشته بود و گفته بود در موردش توضیح بدهید.عکس هم در مورد X-Prize & SpaceShipOne بود.
    en.wikipedia.org/wiki/SpaceShipOne
    سایتی که مسابقه توش اجرا شد را یادم نیست.

    جیمیل من هم 18 مهر 1383 باز شده است. Sat ,Oct 9,2004

  3. میترا می‌گوید

    در ضمن در برابر شما من خیلی تازه کارم
    مال من 8 سپتامبر 2008 که فکر کنم میشه شهریور 1387
    :(

  4. میترا می‌گوید

    به دلیل اینکه می دونم ویرایش و ترجمه این اینفوگرافی چقدر برای شما زحمت برده خواستم ازتون تشکر کنم
    ازت راضیم فارنت!