آغاز عرضه آپدیت اندروید جلی بین برای اپتیموس 4X HD

این گوشی هوشمند یک ساله، ابتدا با اندروید 4 یا همان بستنی حصیری عرضه شد و تا به حال به نسخه بالاتر یعنی جلی بین آپدیت نشده بود، حالا ال‌جی آپدیت اندروید 4.1 جلی‌بین برای این گوشی را آغاز کرده است.

1

فارنت: گوشی اپتیموس 4X HD شرکت ال‌جی یک گوشی هوشمند چهار هسته‌ای و مقرون به صرفه است که در شهریور ماه سال گذشته، این غول ال‌جی را در فارنت مورد بررسی قرار دادیم.

Optimus-4X-Jelly-Bean

این گوشی هوشمند یک ساله، ابتدا با اندروید 4 یا همان بستنی حصیری عرضه شد و تا به حال به نسخه بالاتر یعنی جلی بین آپدیت نشده بود، حالا ال‌جی آپدیت اندروید 4.1 جلی‌بین برای این گوشی را آغاز کرده است و این به‌روز رسانی اکنون در بعضی مناطق برای این گوشی از راه رسیده است.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که این آپدیت در اکثر کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است و ال‌جی به تدریج این آپدیت را برای سایر مناطق نیز عرضه خواهد کرد و اگر صاحب یکی از این هوشمندهای چهار هسته‌ای هستید، می‌توانید آپدیت را در هنگام عرضه از سرورهای شرکت ال‌جی و با برنامه مخصوص این شرکت دریافت کنید.

Lg-Optimus-4X-HD-OutDoor-Webpage

شرکت ال‌جی هنوز هیچ اعلان رسمی در خصوص زمان‌بندی عرضه این آپدیت در مناطق مختلف اعلام نکرده است. متاسفانه کاربران ال‌جی معمولا مجبورند کمی بیشتر از حد معمول برای دریافت آپدیت گوشی‌های خود صبر کنند اما به هر حال عرضه این آپدیت نیز آغاز شده و ظاهرا باید خوشحال باشیم!

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. وحید می‌گوید

    ال جی در مورد آپدیت واقعا ضعیف عمل میکنه و هنوز برای سری 3dmax اندروید 4 رو هم عرضه نکرده!