نسخه جدید پلی استور گوگل با تغییر اساسی در رابط کاربری/ دانلود کنید

در این به روزرسانی بزرگترین تغییر در واقع تغییر اساسی رابط کاربری این برنامه است و آن طور که گوگل در وبلاگ اندروید اعلام کرده که در تغییر طراحی و رابط کاربری برنامه پلی استور، تمرکز بر یافتن هر چه ساده‌تر محتوا از سوی کاربران بوده است و در این راستا شاهد تصاویر بزرگتر، تغییر در بخش برنامه‌های توصیه شده و وارسی سریعتر برنامه‌ها هستیم.

3

فارنت: شرکت گوگل نسخه جدید پلی استور گوگل را با یک رابط کاربری تازه برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر کرده است.

new-PlayStore

نسخه جدید پلی استور گوگل بزرگترین تغییر در واقع تغییر اساسی رابط کاربری این برنامه است و آن طور که گوگل در وبلاگ اندروید اعلام کرده که در تغییر طراحی و رابط کاربری برنامه پلی استور، تمرکز بر یافتن هر چه ساده‌تر محتوا از سوی کاربران بوده است و در این راستا شاهد تصاویر بزرگتر، تغییر در بخش برنامه‌های توصیه شده و وارسی سریعتر برنامه‌ها هستیم.

روز گذشته تصاویری از سوی یکی از کارمندان یوتیوب منتشر شده بود که نوید عرضه نسخه جدید این برنامه را می‌داد اما فکر نکنم کسی انتظار عرضه آن به این سرعت را داشت.

نسخه جدید پلی استور گوگل از امروز بر روی گوشی‌ها و تبلت‌هایی با سیستم عامل اندروید 2.2 فرویو و بالاتر قابل استفاده است. اگر چه مطمئنا تشریف‌فرمائی کامل این نسخه بر روی دستگاه‌های اندرویدی موجود مطمئنا چند هفته‌ای زمان خواهد برد، بنابراین بردبار باشید! اگر حوصله انتظار کشیدن را ندارید می‌توانید فایل نسخه جدید پلی استور گوگل را از یکی از لینک‌های زیر دریافت و به طور مستقیم بر روی دستگاه خود نصب کنید.

 دانلود گوگل پلی استور 4.0.25 لینک اول

دانلود گوگل پلی استور 4.0.25 لینک دوم

دانلود گوگل پلی استور 4.0.25 لینک سوم

دانلود گوگل پلی استور 4.0.25 لینک چهارم

Source: GsmArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    واقعا خسته نباشید دستتون درد نکنه اما یک سوال؟این همه زحمت چه سودی برای شما داره؟

    1. امیر می‌گوید

      معروف میشن. کیف میکنن.

  2. yasin می‌گوید

    تشکر فراوان
    لطف کردید…