نسل سوم تلفن همراه مصداق توسعه تکنولوژیکی در ایران

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حضور فناوری نسل سوم تلفن همراه در کشور گفت: حضور تکنولوژی در کشور ضرورت دارد و نمی‌توان از حضور و ورود تکنولوژی جلوگیری کرد.

1

فارنت: جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه تکنولوژی منشا خیرات زیادی در سطح جامعه است تاکید کرد: نسل سوم تلفن همراه مصداق این توسعه تکنولوژیکی است.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حضور فناوری نسل سوم تلفن همراه در کشور گفت: حضور تکنولوژی در کشور ضرورت دارد و نمی‌توان از حضور و ورود تکنولوژی جلوگیری کرد، البته باید راه‌های سوءاستفاده از آن شناسایی و از آن جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه انتقال تصاویر و داده‌های تصویری به خودی خود مشکل ندارد، تصریح کرد: باید به جای اینکه به فکر جلوگیری از اصل تکنولوژی باشیم، به فرهنگ سازی و جلوگیری از راه های سوءاستفاده از آن بپردازیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن جلس شورای اسلامی در ارتباط با هجمه‌ها و مقاومت‌های پیش روی اپراتور سوم تلفن همراه گفت: بخشی از این هجمه‌ها ممکن است به دلیل برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی باشد که در این زمینه وجود دارد، اما بخش عمده آن خیلی هم موضوعیت خاصی ندارد و ممکن است با اهداف مختلفی صورت پذیرد.

قادری در پایان با اشاره بر تلاش برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد: وجود تکنولوژی و استفاده از آن در حوزه‌های مختلف زندگی مردم می‌تواند عامل خدمت رسانی بهتر باشد، به ویژه در تحقق و توسعه دولت الکترونیک که می‌تواند منشا اتفاقات مثبتی باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. منصور می‌گوید

    تجربه رایتل نشون داد که حتی اگر تحریمی هم وجود ندااشته باشه با تحریم هایی سخت تر دا=ر داخل روبرو هستیم! ای خدا….