نسخه هشت هسته‌ای گلکسی اس 4 به ایران خواهد آمد

همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 4 قرار است در دو نسخه، یکی با پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5 Octa و دیگری با پردازنده Snapdragon 600 عرضه شود. امروز سم موبایل لیست کشورهایی را که هر کدام از نسخه‌ها را دریافت می‌کنند منتشر کرده است.

4

فارنت: همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 4 قرار است در دو نسخه، یکی با پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5 Octa و دیگری با پردازنده Snapdragon 600 عرضه شود. امروز سم موبایل لیست کشورهایی را که هر کدام از نسخه‌ها را دریافت می‌کنند منتشر کرده است.

Exynos-Galaxy-S-4

انتظار داشتیم مانند گلکسی اس 3 تنها کشورهای قاره امریکای شمالی نسخه Qualcomm Snapdragon را دریافت کنند و در سایر نقاط جهان نسخه Exynos عرضه شود اما به نظر می‌رسد امسال سیاست‌های سامسونگ در مورد عرضه پرچم‌دارش متفاوت است. شاید بدانید که مدل GT-I9500 مربوط به مدل Exynos Octa و GT-I9505 مربوط به مدل اسنپ‌دراگون است پس بهتر است هنگام خرید به شماره مدل توجه داشته باشید.

Qualcomm-Snapdragon

بر اساس اطلاعات Sam Mobile کشورهای زیر تنها نسخه Snapdragon را دریافت خواهند کرد:

اتریش، بالتیک، بلژیک، بوسنی و هرزوگوین، بلغارستان، قبرس، جمهوری چک، یونان، مقدونیه، لوگزامبورگ، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسپانیا، سوییس، هلند، سنگاپور و استرالیا.

کشورهای زیر هر دونسخه را دریافت خواهند کرد:

فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، انگلیس، کره، امارات متحده عربی، عربستان، فیلیپین و مالزی.

Exynos-5-Octa

همچنین کشورهای زیر به صورت رسمی تنها نسخه Exynos را دریافت خواهند کرد:

روسیه، اوکراین، افغانستان، الجزیره، مصر، کنیا، لیبی، مراکش، نیجریه، بنگلادش، چین، هند، اندونزی، ایران، عراق، قزاقستان، نپال، پاکستان، سری لانکا، تایوان، تایلند، ترکیه، ازبکستان و ویتنام.

ابتدا توجه داشته باشید که این لیست به صورت رسمی توسط سامسونگ منتشر نشده است و حتی در صورت صحت باز هم ممکن است هر دو نسخه را در ایران شاهد باشیم. در مورد تفاوت این دو پردازنده از آنجایی که هنوز نسخه هشت‌ هسته‌ای تولید نشده است نمی‌توان نظری قطعی داد اما برطبق شایعات نسخه Exynos مخصوصاً از نظر گرافیکی سریع‌تر خواهد بود. البته توسعه‌دهنگان رام مشهور CyanogenMod به علت عدم ارائه سورس‌های لازم در پردازنده‌های Exynos گفته‌اند که احتمالاً از این نسخه پشتیبانی نخواهند کرد.


پایان مطلب/

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Taha می‌گوید

    2 تا 4 هسته ای
    چیزی به اسم هشت هسته ای اصلا گفته نشده

  2. sara می‌گوید

    8 هسته ای یا 2 تا 4 هسته ای؟
    xpria z هم باحاله . من مقایسشونو خوندم هرچند که آخرش نتیجه قطعی نگرفته بود ولی جالبه بخونین
    http://blog.bazar.ir/2149
    قیمتاش چقدر با هم فرق داره ؟

  3. ar30 می‌گوید

    htc one یه چیز دیگست

    1. ؟؟؟؟؟ می‌گوید

      اونوقت شما؟؟؟؟؟؟