گوگل WhatsApp را یک میلیارد دلار می‌خرد!

گفتنی است در حالی که این برنامه برای بستر IOS دارای قیمت حدود یک دلاری است برای کاربران اندروید بعد از یک سال پرداخت صورت می‌گیرد.

7

فارنت:منابع ناشناس ادعا کرده‌اند که قرارداد خرید مسنجر مولتی پلتفرم  WhatsApp  از سوی گوگل مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد.

drevil2

این منابع همچنین ادعا کرده‌اند که تیم واتز اپ تلاش بسیار زیادی برای رساندن قیمت این معامله به یک میلیارد دلار داشته‌ و هدف گوگل از این کار نیز تمرکز همه خدمات پیامی خود در یک پروژه به نام بابل است که خوب بالطبع مسنجر WhatsApp  کمک بسیار زیادی می‌تواند به این پروژه انجام دهد.

گوگل چندی پیش و در تابستان سال گذشته شرکت ارائه دهنده ایمیل بر پایه کلاینت IOS  به نام اسپارو را به قیمت 25 میلیون دلار خریداری کرد تابرخی از نیازهای گوگل در این بخش را نیز برطرف کند.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این قرارداد نهایی شود ولی گفته می‌شود که در ماه دسامبر هر دو طرف در مورد انجام این قرارداد کارهای مقدماتی را انجام داده‌اند.

گفتنی است در حالی که این برنامه برای بستر IOS  دارای قیمت حدود یک دلاری است برای کاربران اندروید بعد از یک سال پرداخت صورت می‌گیرد.

جالب است بدانید که در شب سال نو میلادی در حدود 18 میلیارد پیام بین کاربران این مسنجر انجام شده است و در ضمن دارای درآمد 100 میلیون دلاری در سال بوده است.

Source:Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. T A H A می‌گوید

    الان تقریبا یک ماهه که تو ایران ف.ی.ل.ت.ر شده:(((((
    واقعا که ضعف اپراتور های ایرانی رو نشون میده!!!

  2. Sally می‌گوید

    اپراتورهای ما بسیار پر درآمد ولی ضعیف، بسیار ضعیف که نتونستن ببینن کسی که ١٠٠٠٠٠٠ یا ٢٠٠٠٠٠٠ تؤمان هزینه میکنه برای گوشی اجازه نمیدن از حد اقل إمکانات استفاده کنه

    1. حمید می‌گوید

      منم با سالار موافقم

  3. منصور می‌گوید

    چه فایده ای داره وقتی تو ایران به خاطر کمتر ضرر کردن اپراتورها چ.ی.لترش کردن!

  4. ali می‌گوید

    خوب ایشالله بدشم بگو وی چت و از بچه های چینی بخره!

  5. ar30 می‌گوید

    قابلیت voice call بهش اضافه بشه خیلی خوب میشه .

  6. کوروش می‌گوید

    آخ آخ. چه میکنه گوگل. بعد به احتمال زیاد جی تاک نابود میشه نه؟ کاش راجع به اینم توضیح میداید. راجع به بابل مطلبی داشتید؟ پیدا نکردم چیزی :/