تصمیم بعدی گوگل لو رفت: Google Now به آیفون و آی‌پد می‌آید

با اینکه این اپل بود که با سیری دوره دستیارهای صوتی موبایلی را به صورت جدی آغاز کرد اما Google Now امکانات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که بعضی کاربران iOS به وجود آن در اندروید حسادت می‌کنند. امروز یک ویدئوی درز کرده از Google Now برای آیفون و آیپد درز کرد که به سرعت نیز از یوتیوب حذف شد.

1

فارنت: با اینکه این اپل بود که با سیری دوره دستیارهای صوتی موبایلی را به صورت جدی آغاز کرد اما Google Now امکانات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که بعضی کاربران iOS به وجود آن در اندروید حسادت می‌کنند. امروز یک ویدئوی درز کرده از Google Now برای آیفون و آیپد درز کرد که به سرعت نیز از یوتیوب حذف شد.

Google-Now-for-iOS

با این‌که Google Now تاکنون یک ویژگی اختصاصی اندروید 4.1 و بالاتر محسوب می‌شد اما از آن‌جایی که گوگل شرکتی است که به جمع‌آوری اطلاعات کاربران علاقه دارد عرضه این سرویس برای iOS چندان هم دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. پس از امکان جستجوی صوتی گوگل به زودی کاربران آیفون و آیپد قادر خواهند بود تا از امکانات Google Now مانند پیش‌بینی مسیر، پیشنهاد رستوران‌ها و مسیرها طبق عادات روزانه، برنامه پروازها و بازی‌ها و بسیاری امکانات اختصاصی اندروید 4.1 لذت ببرند.

با این‌که هنوز نمی‌توان صد در صد مطمئن بود که این ویدئو توسط گوگل ساخته شده اما از آن‌جایی که سبک و حال و هوای ویدئو شباهت زیادی به ویدئوهای قبلی گوگل دارد می‌توان انتظار داشت که در کنفرانس Google I/O امسال این سرویس به صورت رسمی برای iOS ارائه شود.

جالب این‌جاست که تنها کاربران کمی از اندروید که از نسخه 4.1 یا 4.2 استفاده می‌کنند قادر به بهره‌گیری از سرویس جستجوی صوتی گوگل و Google Now هستند اما به نظر می‌رسد حتی کاربران اپلی با گوشی‌های سه ساله iPhone 3GS نیز قادر به استفاده از این سرویس‌ها باشند!


پایان مطلب/

Source: GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    من نمیدونم چرا گوگل یه سری برنامه ها رو واسه نسخه های ‍‍پایین تره اندروید نمیده!

    مثلا گوگل کروم واسه اندروید 4 به بالا ! یا ورژن جدید جی میل واسه اندروید ۴ به بالا

    همین گوگل now رو اندروید 4 هم نمیشه نصبش کرد!