رونمایی از آیفون 5S در تابستان 92

ما قبلا شنیده بودیم که ایفون 4S ممکن است در ماه ژوئن رونمایی شود و حالا طبق جدیدترین اطلاعات آیفون 5S در ماه آگوست رونمایی خواهد شد که البته تفاوت‌های فراوانی با آیفون 5 از لحاظ ظاهری نخواهد داشت.

0

فارنت:ما قبلا شنیده بودیم که ایفون 4S ممکن است در ماه ژوئن رونمایی شود و حالا طبق جدیدترین اطلاعات آیفون 5S  در ماه آگوست رونمایی خواهد شد  که البته تفاوت‌های فراوانی با آیفون 5  از لحاظ ظاهری نخواهد داشت.

iphone5march2013

چند صباحی است که همانند آیفون 3G و3GS ،آیفون 4 و آیفون 4S دستگاه‌ها در ظاهر با هم شباهت داشتند و تنها تفاوت در نسخه Sبروز رسانی پردازنده و سایر جزئیات و به صورت یک روند تکاملی و نه انقلابی است وحالا بر اساس جدیدترین اطلاعات ،آیفون 5S دارای دوربین بسیار بهتر از آیفون 5 ،پردازنده سریع‌تر و مقدار رم بیشتر است که بدین ترتیب همچنان سنت استیو جابزی را رعایت خواهد کرد.

یکی از نکاتی که در مورد آیفون 5S مطرح شده است استفاده دوربین این گوشی از سیستم اسمارت فلش است که با استفاده از نور فلش زرد یا سفید و با توجه به شرایط نورپردازی از کیفیت بالای عکس اطمینان حاصل خواهد کرد.

سال گذشته اپل ایفون 5 را در ماه سپتامبر رونمایی کرد و در سال گذشته نیز آیفون 4S را در تابستان رونمایی کرده بود و البته آیفون اریجینال را در ژوئن 2007 ،آیفون 3G را در ژولای 2008 ،آیفون 3GS را در ژوئن 2009 و آیفون 4 را در ژوئن 2010 رونمایی کرده بود.

به هر حال اپل هنوز هیچ گونه نکته‌ای از آیفون 5S را تاکنون تائید نکرده است و ما همچنان چشم انتظار درز کردن این اطلاعات به دنیای بیرون و به طبع در اینترنت خواهیم ماند.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.