پس از آیفون حالا دسته‌گل سامسونگ در گلکسی: صفحه‌قفل را دور بزنید!

پس از مشکل امنیتی بزرگ آیفون در iOS 6.1 که امکان دور زدن صفحه‌قفل گوشی را فراهم می‌کرد حالا به نظر می‌رسد یک مشکل امنیتی مشابه تقریباً جدی برای سری گلکسی سامسونگ وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید حدود یک ثانیه به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید.

6

فارنت: پس از مشکل امنیتی بزرگ آیفون در iOS 6.1 که امکان دور زدن قفل گوشی را فراهم می‌کرد حالا به نظر می‌رسد یک مشکل امنیتی مشابه تقریباً جدی برای سری گلکسی سامسونگ وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید دور زدن قفل گوشی سامسونگ را تجربخ کرده و حدود یک ثانیه به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید.

دور زدن قفل گوشی سامسونگ

 مشکل دور زدن قفل گوشی سامسونگ روی گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 مشاهده شده اما ممکن است بر روی دیگر گوشی‌های با اندروید 4.1.2 نیز عملی باشد. با این روش می‌توانید حدود یک ثانیه Home Screen گوشی را ببینید و به این ترتیب احتمالاً خطر آن‌چنانی اطلاعات شخصی شما را تهدید نخواهد کرد. در این زمان کوتاه می‌توانید یک اپلیکیشن را اجرا کنید اما بلافاصله به صفحه‌قفل باز می‌گردید؛ تنها اگر یک ویجت یا شرتکات برای تماس با مخاطب خاصی در Home Screen قرار داده باشید با این روش می‌توان بدون داشتن پسورد گوشی تماس برقرار کرد، البته اگر به اندازه کافی سریع باشید.

برای انجام این‌کار کافیست دکمه Emergency Call را فشار دهید؛ سپس دکمه پایین سمت چپ که مربوط به کانتکت‌های اضطراری است را فشار دهید. حالا به فشار دادن کلید Home برای یک ثانیه می‌توانید صفحه اصلی را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

این مشکل امنیتی هرچند کوچک احتمالاً به زودی توسط سامسونگ شناسایی شده و همانند اپل با یک فیکس نرم‌افزاری از طریق آپدیت مشکل حل خواهد شد؛ به خصوص این‌که آپدیت اندروید 4.2.2 نیز به زودی قرار است برای گلکسی اس 3 از راه برسد.

Source: GSMArena Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. شهاب می‌گوید

    روی نوت2 با اندروید 4.1.2 شد میشه هوم اسکرین رو دید برای 1ثانیه

  2. علی می‌گوید

    من روی Galaxy S3 انجام دادم نشد . اول تست کنید بعد بذارید روی سایت !

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز تست کردیم
      دقیقاً روی گلکسی اس 3 اندروید 4.1.2

      شما نسخه اندروید گوشیتون احتمالاً متفاوت هست

  3. مهدی می‌گوید

    رو گلکسی اس تو و اندروید 4.1.2 شد…

  4. محمد می‌گوید

    روی galaxy s2 نشد …

  5. کوروش می‌گوید

    من رو گلکسی نت خودم امتحان کردم نشد. بلافاصله رفت رو قفل. گلکسی نت1 با اندروید 4.2.1