اعلام قیمت و زمان عرضه جهانی تبلت سونی Xperia Tablet Z

حدود یک ماه پیش سونی تبلت Xperia Tablet Z را برای شرق آسیا معرفی کرد و به نمایش گذاشت؛ اما امروز در نمایشگاه MWC 2013 این شرکت قیمت و زمان عرضه جهانی تبلت را به علاقمندان اعلام کرد.

1

مدل مشکی رنگ تبلت Xperia Tablet Z سونی در هر دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی در ماه می 2013 یعنی کمتر از سه ماه دیگر و مدل سفید رنگ تنها با ظرفیت 32 گیگابایتی به صورت محدودتر در همین تاریخ عرضه خواهد شد.

قیمت تعیین شده برای مدل 16 گیگابایتی 499 دلار و 32 گیگابایتی 599 دلار اعلام شده است که البته با MicroSD می‌توانید تا 64 گیگابایت دیگر به ظرفیت این تبلت بیفزایید. نسخه 64 گیگابایتی WiFi تنها نیز قرار است در امریکا عرضه شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

تبلت Xperia Tablet Z

مشخصات تبلت Xperia Tablet Z

از مشخصات مهم این تبلت می‌توان به صفحه‌نمایش 10.1 اینچی با وضوح 1920×1200 پیکسل، سیستم‌عامل اندروید 4.1.2 با قابلیت ارتقا به اندروید 4.2، پردازنده بسیار سریع چهارهسته‌ای Snapdragon S4 Pro با پردازنده گرافیکی Adreno 320 و دو گیگابایت رم، دوربین 8.1 مگاپیکسلی در پشت و 2.2 مگاپیکسلی در جلو با سنسور Exmor R اشاره کرد.

Xperia-Tablet-Z-water-resistant

این تبلت تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت و 495 گرم وزن دارد؛ از دیگر مشخصات آن می‌توان به قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار، باتری 6000 میلی‌آمپری و فناوری NFC اشاره کرد.


پایان مطلب/

Source: Engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Baran می‌گوید

    سلام قیمت این مدل تبلت سونی چند؟