سامسونگ رسماً تأیید کرد: معرفی «گلکسی اس 4» در 24 اسفندماه

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های زیاد در خصوص زمان معرفی چهارمین کهکشانی سامسونگ، حالا این شرکت معرفی گلکسی اس 4 را در 24 اسفندماه امسال رسماً تأیید کرد.

2

فارنت: پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های زیاد در خصوص زمان معرفی چهارمین کهکشانی سامسونگ، حالا این شرکت معرفی گلکسی اس 4 را در 24 اسفندماه امسال رسماً تأیید کرد.

Galaxy-S-IV

برخلاف گلکسی اس 3 که در لندن معرفی شد، نسخه چهارم گلکسی اس قرار است در شهر نیویورک رونمایی شود که این اولین مراسم سامسونگ در سه سال اخیر در کشور امریکا نیز خواهد بود. سامسونگ دلیل معرفی Galaxy S IV در امریکا را اصرار بسیار زیاد اپراتورهای این کشور عنوان کرده است.

از نظر مشخصات دو نوع شایعه وجود دارد: شایعه قدیمی‌تر به صفحه‌نمایش 5 اینچی Super AMOLED و پردازنده Exynos 5 Octa با چهارهسته Cortex-A15 و چهارهسته Cortex-A7 با فناوری big.LITTLE اشاره دارد و شایعه اخیر صفحه‌نمایش این گوشی را از نوع SoLux LCD و پردازنده را همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 600 عنوان کرده که در HTC One و Optimus G Pro به کار رفته است.

به هر حال برای مشخص شدن مشخصات این کهکشانی پرطرفدار باید تا 24 اسفندماه منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. کوروش می‌گوید

    با درود بر تیم فارنت و سپاس از فعالیت‌های قشنگتون. هر روز صفحه‌ی ثابت من هستید و میخونمتون.
    مطمئنا مثل پدرانش، گلسکی 4 هم پرطرفدار و پرفروش خواهد شد. من که اندورید فقط سری گلکسی رو میپسندم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      شما خیلی لطف داری کوروش جان. شما رو از روز اول همراه خودمون دیدیم. ممنونم