آلکاتل با گوشی One Touch Idol X وارد رقابت غول‌های اندرویدی می‌شود

شرکت آلکاتل مدت‌هاست که از چشم کاربران موبایلی افتاده است اما این شرکت قصد دارد که با عرضه گوشی One Touch Idol X با صفحه نمایش فول اچ.دی و پردازنده چهارهسته ای دوباره محبوبیت گذشته خودش را به دست آورد.

0

فارنت: شاید شرکت آلکاتل مدت‌هاست که از چشم کاربران موبایلی افتاده است اما این شرکت قصد دارد که با عرضه گوشی One Touch Idol X دوباره محبوبیت گذشته خودش را به دست آورد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای و اندروید 4.2 است.

Alcatel-One-Touch-Idol-X

آلکاتل One Touch Idol X دارای صفحه‌نمایش بزرگ 5 اینچی با وضوح عالی 1080p است که تراکم پیکسلی فوق‌العاده 441 پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود و از لب تا لب جلوی گوشی کشیده شده است. برخلاف بسیار پرچم‌داران معرفی شده خوشبختانه این گوشی از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 4.2 جلی‌بین بهره‌مند است که با توجه به تصاویر می‌توان گفت آلکاتل کمترین دستکاری را در رابط کاربری اندروید انجام داده است.

پردازنده این مدل چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی با مدل نامعلوم است و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات کارت حافظه برای آن در نظر گرفته شده است. مشخصات اعلام شده از سوی آلکاتل به دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره می‌کند اما با دقت به تصاویر منتشر شده می‌توان عدد 8.0 مگاپیکسل را کنار لنز دوربین پیدا کرد!

One-Touch-Idol-X

به هر حال از دیگر مشخصات One Touch Idol X می‌توان به باتری 2000 میلی‌آمپری، ضخامت 7.1 میلی‌متری و عدم پشتیبانی از LTE اشاره کرد. این گوشی مانند ویندوزفون‌های نوکیا و اچ‌تی‌سی در رنگهای متنوعی مانند قرمز، زرد و آبی عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.