ZTE Open و Alcatel One Touch Fire: اولین فایرفاکسی‌های بازار موبایل

حتماً می‌دانید که موزیلا نیز با عرضه سیستم‌عامل موبایلی Firefox OS پا به عرصه رقابت سیستم‌عامل‌ها گذاشته است. امروز در نمایشگاه MWC 2013 اولین گوشی‌های هوشمند رسمی با این سیستم‌عامل با نام ZTE Open و Alcatel One Touch Fire رونمایی شد.

0

فارنت: حتماً می‌دانید که موزیلا نیز با عرضه سیستم‌عامل موبایلی Firefox OS پا به عرصه رقابت سیستم‌عامل‌ها گذاشته است. امروز در نمایشگاه MWC 2013 اولین گوشی‌های هوشمند رسمی با این سیستم‌عامل با نام ZTE Open و Alcatel One Touch Fire رونمایی شد.

ZTE-Open

ZTE Open که پیش از این در تصویری مشخصات آن به بیرون درز کرده بود یک گوشی ارزان و کوچک با صفحه‌نمایش 3.5 اینچی HVGA و از نوع TFT، پردازنده Qualcomm MSM7225A از نوع Cortex-A5 و تک‌هسته‌ای با سرعت کمتر از یک گیگاهرتز است.

Alcatel-One-Touch-Fire

اما گوشی آلکاتل One Touch Fire به نظر کمی جذاب‌تر می‌رسد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 3.5 اینچی HVGA و دوربین 3.2 مگاپیکسلی است. پردازنده این گوشی یک گیگاهرتزی است و 256 مگابایت رم و 512 مگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده که البته با کارت حافظه قابل ارتقاست.  از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 1400 میلی‌آمپری، وایفای، بلوتوث 3، رادیوی اف‌ام و GPS اشاره کرد.

One-Touch-Fire

در مورد قیمت، زمان عرضه و مناطق عرضه این گوشی‌ها اطلاعات دقیقی در دست نیست اما موزیلا فعلاً تصمیم گرفته تا این گوشی‌ها را به صورت محدود و بیشتر برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان عرضه کند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.