شرکت در نکست جایزه تیم اول سومین استارتاپ ویکند تهران

با حمایت مالی یکی از صندوق های سرمایه گزاری فعال در زمینه وب٬ تیم اول سومین استارتاپ ویکند تهران می تواند این فرصت را داشته باشد تا در دوره استارتاپ نکست شرکت کند.

0

فارنت: تیم اول در سومین استارتاپ ویکند تهران به نکست راه پیدا می کند. با حمایت مالی یکی از صندوق های سرمایه گزاری فعال در زمینه وب٬ تیم اول سومین استارتاپ ویکند تهران می تواند این فرصت را داشته باشد تا در دوره استارتاپ نکست شرکت کند.

SWTehFeb27-2_mini2

استارتاپ ویکند چیست؟
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.
از مربیان این دوره استارتاپ ویکند تهران می توان به شایان شلیله٬ اشک فتحی٬ نازنین دانشور٬ روزبه منیری٬ عطا خلیقی٬ رضا هاشمی٬ سروش ایوبی٬ شاهین کاتبی و احسان گلابگیر اشاره کرد.
برای ثبت نام در سومین استارتاپ ویکند تهران می توانید به سایت استارتاپ ویکند مراجعه کنید.


استارتاپ نکست چیست؟
نکست (Next) یک دوره ۵ هفته فشرده آموزشی-تجربی برای استارتاپ هاست. این دوره جهانی در سال ۲۰۱۲ توسط استارتاپ ویکند طراحی گردیده است تا در سراسر دنیا به تیم هایی که تشکیل استارتاپ داده اند آخرین راهکارهای تحکیم و پایدارسازی استارتاپ ها را آموزش دهد.
استارتاپ ویکند با همکاری استیو بلنک (Steve Blank)، یوداسیتی (Udacity) و مرکز شتابدهی تک‌استارز(TechStars) بزرگترین و موثرترین برنامه فشرده آموزش کارآفرینی را طراحی نموده است. دوره های استیو بلنک اکنون در دانشگاه های استفورد، برکلی و کلمبیا تدریس می شوند.
برای اطلاعات بیشتر از نکست به وبلاگ استارتاپ ویکند تهران مراجعه کنید.

Source: Webna

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.