مشخصات جدید برای «گلکسی اس 4»:پردازنده کوالکام و صفحه‌نمایش SoLux

همیشه سری گلکسی اس سامسونگ را با صفحه‌نمایش خیره‌کننده AMOLED و پردازنده‌های ساخت سامسونگ Exynos دیده‌ایم اما آخرین شایعات از سم موبایل خبر از پردازنده کوالکام و صفحه‌نمایش SoLux می‌دهد.

0

فارنت: همیشه سری گلکسی اس سامسونگ را با صفحه‌نمایش خیره‌کننده AMOLED و پردازنده‌های ساخت سامسونگ Exynos دیده‌ایم اما آخرین شایعات از سم موبایل خبر از پردازنده کوالکام و صفحه‌نمایش SoLux می‌دهد.

Galaxy-S-IV

SAM Mobile با انتشار یک تصویر تاریک از گلکسی اس 4 ادعا می‌کند صفحه‌نمایش 4.99 اینچی این گوشی به جای نوع Super AMOLED HD که در نمایشگاه CES 2013 به نمایش درآمد از نوع LCD با نام SoLux است. این فناوری که هنوز جزئیات آن مشخص نیست مطمئناً برپایه LCD است چرا که با نگاهی به تصویر و دقت به عمق رنگ مشکی می‌توان فهمید که با یک پنل AMOLED مواجه نیستیم. اگر ادعای این سایت درست باشد کهکشانی جدید کنتراست کمتری نسبت به نسل‌های گذشته خواهد داشت اما احتمال دارد مانند Super LCD3 یک صفحه‌نمایش خارق‌العاده از آب درآید.

با معرفی چیپست Exynos Octa انتظار داشتیم سامسونگ در گلکسی اس 4 از این چیپست قدرتمند 8 هسته‌ای استفاده کند اما سم موبایل ادعا می‌کند سامسونگ از چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 600 درست مانند اپتیموس جی پرو و اچ‌تی‌سی وان استفاده کرده است. با نگاهی دیگر به این تصویر می‌توان دریافت که سامسونگ باز هم از گوشه‌های مستطیلی استفاده کرده و خبری از انحنای زیاد مانند گلکسی اس 3 نیست.

مشخصات دیگر درز شده توسط این سایت به رم دو گیگابایتی، حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی و همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره دارد. گلکسی اس 4 ابعاد 140.1 در 71.8 در 7.7 میلی‌متر داشته و تنها 138 گرم وزن خواهد داشت. دکمه فیزیکی Home کماکان پابرجاست و ساختار اصلی گوشی پلاستیکی یا پلی کربنات است که اطراف آن را نواری آلومینیومی فرا گرفته است؛ همچنین در هنگام عرضه رنگ‌های مشکی و سفید را شاهد خواهیم بود.

معلوم نیست این شایعه چقدر حقیقت داشته باشید اما امیدواریم تا 24 اسفند سامسونگ همه چیز را مشخص کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.