ال‌جی در هر ثانیه یک گوشی اپتیموس سری L فروخته است!

0

فارنت: شرکت ال‌جی اعلام کرد که در 2 ماه گذشته با فروش یک گوشی اپتیموس سری L در هر ثانیه، در مجموع 15 میلیون از این سری گوشی‌های هوشمند خود را به فروش رسانده است.
ال‌جی سال گذشته و برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC2012، اپتیموس‌های سری L را به معرض دید همگان گذاشت و حالا ظاهرا در نمایشگاه امسال که از روز دوشنبه آغاز خواهد شد، نسل جدید گوشی‌های اپتیموس خود را با طراحی جدید L-Style و قابلیت‌های پیشرفته تر به نمایش خواهد گذاشت.

lg-optimus-l2

نسل دوم اپتیموس‌های سری L شامل اپتیموس‌های جدید L5II, L3II و L7II را می‌توان پیرو ساختار و طراحی سری اول این گوشی‌ها با همان طراحی یکپارچه دانست که برش‌های لیزری دقیق و نور LED هوشمند در اطراف دکمه Home دستگاه از مشخصه‌های طراحی آن است.

ال‌جی در این خصوص اعلام کرده که موفقیت اپتیموس‌های سری L، گواهی بر این ادعاست که در بازار برای تلفن‌های هوشمند با قیمت متعادل و طراحی منحصر به فرد، تقاضا وجود دارد.
ال‌جی امیدوار است با عرضه نسل دوم اپتیموس‌های سری L و گسترش فلسفه طراحی سری اول این گوشی‌ها، موفقیت چشمگیر دیگری کسب خواهد نمود. همان‌طور که پیش از این اعلام کردیم ال‌جی نسل جدید گوشی‌های اپتیوس سری L را در همین هفته و در کنگره جهانی موبایل 2013 رسما رونمایی خواهد کرد.

Source: Lg Mobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.