آپدیت جدید اپل برای رفع مشکل امنیتی بزرگ iOS 6.1

اپل در آپدیت iOS 6.1.3 که در واقع برای توسعه‌دهندگان و با پسوند آزمایشی منتشر شده علاوه بر رفع مشکل امنیتی مذکور، برخی قابلیت‌ها را نیز به سرویس نقشه خود در آن برای کشور ژاپن افزوده است.

1

فارنت: تقریبا یک هفته پیش بود که خبر از مشکل بزرگ امنیتی در iOS6.1  دادیم که به راحتی به شما اجازه می‌داد با استفاده از یک روش پسورد آیفون را دور بزنید. با وجود آنکه برخی کاربران (شما بخوانید طرفدار سرسخت اپل!!) در آن مطلب با کامنت‌های خود گاها حتی مطلب منتشر شده را کذب خواندند اما اپل همانطور که هفته پیش رسما وجود این مشکل را تائید کرده بود، با انتشار آپدیت جدید برای رفع آن اقدام کرد.

iOS-6.1-lockscreen-bug

اپل در آپدیت iOS 6.1.3 که در واقع برای توسعه‌دهندگان و با پسوند آزمایشی منتشر شده علاوه بر رفع مشکل امنیتی مذکور، برخی قابلیت‌ها را نیز به سرویس نقشه خود در آن برای کشور ژاپن افزوده است. پس از انتشار نسخه iOS 6.1 اپل چندین آپدیت پشت سر هم برای آن منتشر کرده است. هفته پیش آپدیت iOS 6.1.1 منتشر شد که هدف آن تنها آیفون 4S‌و رفع برخی مشکلات شبکه در آن بود. روز چهارشنبه آپدیت iOS 6.1.2 برای تمامی دستگاه‌های مجهز به iOS منتشر شد که مشکل موجود در این سیستم عامل که به خالی شدن باطری دستگاه‌ها منجر می‌شد را برطرف می‌کرد.

آپدیت iOS 6.1.3 beta 2 تنها برای آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ  منتشر شده و در دسترس توسعه‌دهندگان شناخته شده از سوی این شرکت قرار گرفته است.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. daash می‌گوید

    سلام
    ممنون از خبرهای خوبتون
    فقط لطفا کمی هم رعایت ادبیات فارسی رو بکنین در فارسی واژه گاها وحود ندارد و گاهی یاا گهگاه به کار می رود. واژه گاه فارسی است و تنوین عربی نمی گیرد.