اندروید برای همه سلیقه‌ها: معرفی گوشی‌های جدید سری L و F و G ال‌جی

به نظر می رسد ال‌جی نیز با دست پر به نمایشگاه MWC 2013 آمده است و امروز گوشی‌های اندرویدی اپتیموس F5، F7، L3 II، L5 II، L7 II را به همراه پرچم‌دار Optimus G Pro معرفی کرد.

0

فارنت: به نظر می رسد ال‌جی نیز با دست پر به نمایشگاه MWC 2013 آمده است و امروز گوشی‌های اندرویدی اپتیموس F5، F7، L3 II، L5 II، L7 II  را به همراه پرچم‌دار Optimus G Pro معرفی کرد.

LG-MWC2013

LG Optimus G Pro پرچم‌دار جدید ال‌جی است که پیش از این برای شرق آسیا معرفی شده بود و حالا مشخصات رسمی آن برای نسخه جهانی اعلام شده است.

LG-Optimus-G-Pro

این گوشی دارای صفحه‌نمایش غول‌آسای 5.5 اینچی IPS با وضوح 1080p، پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 600 با چهارهسته 1.6 گیگاهرتزی Krait 300 و پردازنده گرافیکی Adreno 320، دو گیگابایت رم، دوربین‌های 13 و 2.1 مگاپیکسلی با فیلمبرداری همزمان، باتری 3140 میلی‌آمپری و اندروید 4.1 است.

LG-Optimus-F-Series

سری اپتیموس F در حقیقت گوشی‌های با پشتیبانی LTE و مشخصات متوسط رو به بالا هستند. اپتیموس F7 از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS با وضوح 720p بهره مند است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

LG-Optimus-F5

گوشی Optimus F5 کمی ضعیف‌تر و با صفجه‌نمایش 4.3 اینچی IPS با وضوح qHD، پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

LG-Optimus-L-Series-II

حالا نوبت به گوشی‌های ارزان‌تر و خوش ساخت سری  Optimus L II  می‌رسد:

LG-Optimus-L7

گوشی Optimus L7 II یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچی IPS با وضوح WVGA دارد و از پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Play دوهسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز بهره می‌برد که پردازنده گرافیکی Adreno 203 و 768 مگابایت رم را به همراه دارد. از دیگر مشخصات این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED، 4 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 4.1 و باتری 2460 میلی‌آمپری است. همچنین نسخه دو سیم‌کارته این گوشی نیز تحت عنوان Optimus L7 II Dual معرفی شده است.

LG-Optimus-L5-II

اپتیموس L5 II با صفحه‌نمایش 4.0 اینچی WVGA ارتقای خوبی نسبت به مدل سال گذشته داشته است و پردازنده یک گیگاهرتزی MediaTek MT6575 با گرافیک PowerVR SGX531 می‌تواند کاربران کم‌توقع را راضی نگاه دارد. این گوشی همچنین از اندروید 4.1 و دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هم با نام  Optimus L5 II Dual  با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه خواهد شد.

LG-Optimus-L3-II

ارزان‌ترین مدل در این خانواده Optimus L3 II و Optimus L3 II Dual هستند که صفحه‌نمایش کوچک 3.2 اینچی و با وضوح QVGA دارند و از یک پردازنده یک گیگاهرتزی تک‌هسته‌ای MediaTek استفاده می‌کنند. دوربین 3 مگاپیکسلی، اسلات کارت حافظه، اندروید 4.1، بلوتوث و GPS از دیگر مشخصات این گوشی‌ها است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.