همه چیز درباره پلی استیشن 4 و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن

سونی اعلام کرده که سخت‌افزار پلی استیشن 4 یا به اختصار PS4 یک کامپیوتر سوپرشارژ شده است تا بتواند مدت‌ها در عرصه گرافیک و گیم پلی پیشتاز باشد. بهتر بگوئیم که پلی استیشن 4 حالا حالاها قرار است یکه‌تاز بازار کنسول‌های بازی جهان باشد.

136

پس از شایعات زیاد و درز تصاویر از دسته کنترل پلی استیشن 4 امروز سونی رسماً این کنسول بازی را معرفی کرد و امکانات و ویژگی‌های آن را شرح داد هر چند در کنفرانس سونی خبری از خود کنسول بازی نبود!

PS4

به گفته سونی سخت‌افزار پلی‌استیشن 4 یا به اختصار PS4 سخت افزاری یک کامپیوتر سوپرشارژ شده است تا بتواند مدت‌ها در عرصه گرافیک و گیم پلی پیشتاز باشد. به صورت دقیق‌تر PlayStation 4 از یک پردازنده سفارشی AMD x86-64 با هشت هسته Jaquar به همراه کارت گرافیک AMD Radeon با قابلیت پردازشی 1.84 TFLOPS یا 1.84 ترافلاپس بهره‌مند شده است که 8 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 دارد. این کنسول همانند نسل قبلی دارای هارددیسک داخلی بوده و درایو بلوری با سرعت 6x و DVD با سرعت 8x را به همراه پورت USB 3.0 در خود جای داده است. از دیگر مشخصات PS4 می‌توان به پورت گیگابیت اترنت، وای‌فای، بلوتوث 2.1، HDMI، خروجی تلویزیون آنالوگ و خروجی صوتی S/PDIF اشاره کرد.

DualShock-4

دسته کنترل پلی استیشن جدید با نام DualShock 4 برخلاف خود کنسول در کنفرانس رونمایی شد که امکانات جالب توجهی دارد؛ این دسته یک دکمه اختصاصی Share داشته و یک نوار نورانی برای تمایز بازیکن‌ها دارد که همچنین در بعضی بازی‌ها برای هشدار به بازیکن در شرایط مختلف نیز استفاده می شود.

PS4-DualShock-4

این دسته همچنین امکانات جالبی مانند اسپیکر، صفحه لمسی خازنی، سنسو شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، پورت MicroUSB، پورت هدست استریو و باتری 1000 میلی‌آمپری نیز دارد که DualShock 4 را از دیگر دسته‌های بازی متمایز کرده است. دکمه Share روی این دسته برای به اشتراک‌گذاری تصاویر بازی و استریم کردن آن برای تماشا به کار می‌رود.

PlayStation-4-Eye

همان‌طور که انتظار می‌رفت دوربین PlayStation 4 Eye با دو لنز 1280 در 800 پیکسلی و فوکوس ثابت F/2.0، با 85 درجه زاویه دید و حداقل فاصله فوکوس 30 سانتی‌متر به همراه چهار میکروفون حرکات شما را تحت نظر می‌گیرد تا تجربه لذت بخش تری از بازی داشته باشید.

Gaikai-PS4

پلی‌استیشن 4 با فناوری Gaikai امکان بازی کردن عناوین مختلف را پیش از خرید فراهم کرده است و حتی در هنگام دانلود آن‌ها می‌توانید بازی را آغاز کنید. با این‌که به اعلام سونی بازی‌های پلی‌ استیشن 3 روی کنسول جدید اجرا نمی‌شوند انتظار می‌رود با این فناوری حتی بازی‌های پلی استیشن 1 و 2 نیز بر روی PS4 استریم شوند. همچنین اگر از علاقمندان PSVita هستید سونی می‌گوید که با قابلیت Remote Play قادر خواهید بود تا تمامی بازی‌های PS4 را از طریق WiFi روی ویتا بازی کنید.

PS4-Remote-Play

یک اپلیکیشن به نام PlayStation App نیز در دست ساخت است که به کاربران موبایل و تبلت‌ها با سیستم‌عامل iOS یا اندروید امکان می‌دهد برخی قابلیت‌ها مانند نمایش نقشه را روی گجت‌های خودشان مشاهده کنند.

PS4-Killzone

چندین عنوان بازی هم در این کنفرانس برای پلی استیشن جدید رونمایی شد تا قدرت گرافیکی آن را به رخ علاقمندان بکشد. از جمله این عناوین می‌توان به Kill Zone: Shadow Fall ، Deep Down، Watch Dogs، Diablo IIIوiablo III Shadow Fallن به  این ی پلی استیشن جدید رونمایی شد تا قدرت گرافیکی آن را به رخ علاقمندان بکشد. این  و Destiny اشاره کرد. ویدئوی تمامی بازی‌های آماده شده را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. سونی همچنین شایعات مبنی بر جلوگیری از استفاده بازی‌های دست دوم را رد کرد و اعلام کرد که چنین سیستمی برای پلی استیشن 4 در نظر گرفته نشده است.

PS4-Destiny

پلی استیشن 4 قرار است تا پایان سال 2013 میلادی درست زمان تعطیلات به بازارهای جهانی عرضه شود.


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

136 نظر برای این مطلب
  1. mohsen می‌گوید

    سلام ببخشید من یک سوال داشتم من یک پی اس فور هکی خریدم و الان همه ی بازی ها رو تمام کردم و می خوام انلاین بازی کنم اگر پی اس فور رو ریست کنم مشکلی پیش نمیاد مثلا دستگاه بن بشه یا جریمه بشم؟

  2. علیرضا می‌گوید

    سلام.شما لازم نیست نیست کاری انجام بدید.دیسک رو داخل دستگاه بزارید بعد آیکون بازی رو کلیک کنید خود کنسول اتومات بازی رو نصب میکنه و وارد بازی میشه😃

  3. حسین می‌گوید

    سلام من میخوام یک کیس گیم ببندم با هشت میلیون اگه میشه راهنمایی کنید

  4. Mohammad می‌گوید

    وااای بر کنسول با قیمت نجونی فعلیش اصلا طرفش نرین هرکیم گفت خیییلی غابلیت داره خییلی غلت خورده فقط و فقط میشه بازی کرد و آهنگ و فیلم که این قابلیتا رو همه ی کنسول ها دارن من خودم هنین الان یه slim 500دارم ایکس باکس خیییلی بهتره لامصب ورزش صبح گاهی هم داره کیفیتشم بهتره

  5. Abbas007 می‌گوید

    سلام دوستدن خسته نباشین منم از اول اشتباه کردم پی اس4گرفتم با یه مانیتور ک دو ملیون ۵۰۰باهام در اومد ک برا بازی کم نمیاره ولی الان میگم کاش با اون پولایی ک اون موقه داشتم ی کامپیوتر۴تومنی خریده بودم ک همه کار میتونشتم باهاش بکنم از جمله حک بازی ها ک من عاشقشم بازی هاشم خیلی ارزون دسته و ایناشم نسبت ب پلی۴واقعا مفته شمام اگه پول خوبی دستتون بریدpcبخرید

    1. مرتضی می‌گوید

      از نظر کیفیت و انواع بازی ps4 بالاتره

  6. Metaa می‌گوید

    سلام من یک کامپیوتر خیلی قوی در حد ۵ میلیون دارم میخوام بفروشم ps4 بخرم چون بازی هاش اورجینال هست و میتونم راحت قسمت Multiplayer بازی های مثل call of duty رو بازی کنم.نظرتون چیه؟باps4معاوضه کنم؟

  7. علی نظری می‌گوید

    باسلام عرض ادب واحترام…
    میخواستم بدونم اگرکنسول روبه وای فای متصل کنم بازی های داخل هارد دستگاه پاک میشن یانه؟
    باتشکر

    1. Elyar می‌گوید

      سلام دوستان چنتا بازی زدم واس کنسول الان بخوام بازم چن تایی بزنم بازیایی قبلیم میره؟؟

  8. محمد می‌گوید

    سلام.من میخام گیم نت بزنم.بنظرتون کنسول بهتره یا پی سی؟البته جایی که میخام بزنم هنوز کسی کنسول نزده

    1. ارسنال می‌گوید

      دوتا پلی ۳تا کامپیوتر بعد ک ساختی انشالله پیشرفت میکنی میتونی زیاد بخری

  9. میلاد 13 می‌گوید

    سلام دوستان درمورد اینکه pc بهتره یا ps4 باس بگم هرکدومشون خوبیای خودشون رو دارن و هرکس با یکی از اینا راحت تر کار میکنه پس به هم بی احترامی نکنین این یک دوما من با 3میلیون 300 یه pc با 16 گیگ رم و یه ترا حافظه و 3.8 گیگاهرتز سیپیو و گرافیک 4 یا به عبارتی nvidia geforce gtx 950m با یه اس اس دی و همه سخت افزارا گیمینگ و موسو کیبورد گیمینگ هم گرفتم کلا شد 3میلیون و 300 ولی درعوض الان همه بازیارو با بالاترین کیفیت و بدون کم شدن سرعت میاره و با همین سیستم تا ده سال نیازی ندارم به بالابردن سیستم هروقت هم لازم شد با فوق فوقش با 600 و800 سیستمو میبرم بالا ولی توی ps4 این امکان نیست و بعد اینکه ps5اومد کاربراش مجبور میشن دوباره بفروشن با قیمت کمتر و یه کنسول با قیمت بالاتر بخرن پس این وسط ضرر هم میکنن دومین نکته مثبت pc اینه که بازی هایی که برای بقیه کنسول ها میاد بدون شک واسه pc هم میاد ولی بازی هایی که برای pc میاد ممکنه بعضیاشون واسه کنسول ها نیاد من به شخصه به عنوان کسی که از هردو اینا استفاده کردم pc رو بهتر میدونم و به کاربرای کنسول ها هم بی احترامی نمیکنم به نظرشون احترام میزارم ولی قضاوتو میزارم به عهده خودتون

    1. محمدعلی می‌گوید

      آقامیلاد شما 3 ملیون واسه pc پول دادین درحالیکه ps4 قیمتش فقط 1 ملیونو دویست هستش. این درحالیه که امکاناتpcکه برای بازی میده به اندازه ps4نیست اینو همه میدونه.pcمانیتور داره درحالیکه ps4 باتلویزیون هم ببینیم ps4دسته مخصوص و زیبای خودشو داره.و بازیاشو پشتیبانی میکنه.هرچی باشه ps4 برای بازی ساخته شده.

    2. Metaa می‌گوید

      از هر صد نفر ده نفر کلا قسمت آنلاین یا Multiplayer بازی هارو انجام میدن در ایران، این خاصیت در pc وجود داره که از نقاط ضعف pcهست اما در ps4 فرق میکنه با اینکه بازی ها گرون ترن اما حداقل اورجینالن و شما میتونید با دوستاتون معاوضه یا در اینترنت خرید و فروش کنید و راحت بازی کنید.اما در pc شما باید CD-KEY استیم رو بخرید که چیزی به نام معاوضه کردن وجود نداره…از طرفی واقعا ارزون نیستن!اما عمر PC بیشتره و همچنین تاریخ انقضای اون.اگر برای آنلاین بازی کردن PC میخرید نخرید…PS4بهتره اما اگر فقط بخش داستانی رو بازی میکنید که گرافیک PC هزار برابر PS4!حتماPCبخرید.

    3. پرهام می‌گوید

      من هم با تو موافقم دوست عزیز ولی این رو هم بگم که این هم ممکن هست که یک بازی برای کنسول بیاد ولی برای pc نیاد مثل گاد آو وار.و یه چیز دیگه هم که میخوام بگم اینه که در کل pc از کنسول بهتره من خودم طرفدار پی سی هستم ولی میخوام کنسول بگیرم دلیلش هم اینه که بازی کردن با کنسول واقعا یه چیز دیگس و خیلی بیشتر از پی سی حال میده.
      یه چیزم میخوام به اون دسته از دوستان بگم که همش میگن کنسول گرونه به درد نمیخوره.ببینید خب طبیعیه که کنسول گرون تره چون واقعا قابلیت هاش خاص تره و ویژگی های زیادی داره

  10. آریا رهبر می‌گوید

    من می خوام پی اس ۴ بخرم بعدش بابام رفته پرسیده بهم گفته حافظه ی ۱ ترابایتی می خواد این درسته

    1. میلاد می‌گوید

      وات😐حافظه ی یه ترابایتی میخواد دیگه چیه خود پی اس4 حافظه داره

  11. محمد مهدی می‌گوید

    با سلام ی سوال داشتم من می خوام بمدت 1 سال سونی 4 رم رو در جعبه نگهداری کنم..می خواستم بدونم باید چیکار کنم که باطری دستهاش خراب نشه..اگه میشه راهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بهترین راه اینه که هر چند وقت یکبار استفاده بشه وگرنه باتری لیتیوم یونی با عدم استفاده دوامش پایین میاد

  12. علی می‌گوید

    ایکس باکس وان اسکورپیون بیاد فک کنم همه کنسول هاشونو بفروشن که اونو بخرن

  13. Meisam می‌گوید

    چه کار کنیم وقتی پریز برای power cable نداریم ؟ ایا راه حلی هست ؟ لطفا جواب بدین

    1. علی می‌گوید

      داداش من تبدیل سه به دو بخر

  14. اریا می‌گوید

    من خریدمش فوق العاده واقعا گراذفیکش صد برابر ایکس باکسه

  15. ماهان می‌گوید

    سلام من کامپیوتر دارم ولی با توجه به تحقیقاتم ایکس باکس امکاناتش بیشتره و سیستم پی اس فور بهتره،من اول نظرم ایکس باکس وان بود ولی الان پی اس فور میخرم،ممنون از مطالب آموزندتون

  16. LOVE می‌گوید

    فقط برا گیم کامپیوتر فاز میده خخخخ زنده باد گیمر های کامپیوتر

  17. ع می‌گوید

    اگر بخوام اکانت های ترکیبی و رایگان استفاده کنم به کنسول آسیب میرسه لطفا جواب بدید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      آسیب سخت افزاری؟ خیر

  18. علیرضا می‌گوید

    قیمت پی اس ۴ چنده من میخواپ بخرم لطفا اطلاع بدید

  19. ALIREZA می‌گوید

    سلام دوست عزیز .
    من وقتی ps4خریدم .
    برام بازی ریخت تو هارد گفت اینترنشو برام قطع میکنه چون اگه وصل باشه بازی ها قفل میشه .
    من الان بازیهارو تموم کردم .و الان فیفا 17 و اچارتد رو گرفتم سی دی شون رو اونای قبلی رو از هارد پاک کردم میخواستم ببینم اگه اینترنت رو وصل کنم دستگاهم قفل میشه یا خیر ممنون میشم جوابم رو بدید دوست عزیز ؟

    1. moji majzi می‌گوید

      داداش اگ نتشو روشن کنی کنسولت بفنا میره کنسولتو وختی زوشن میکنی ارور میده نمیزاره کاری کنی باش هیچ جایی هم درسش نمیکنن برات حتی اگ ببری کارخونه اصلی سونی حواست باشه اینکارو نکنی

  20. Reza می‌گوید

    سلام ببخشید من میخوام یه ps4 بخرم فقط چندتا سوال داشتم میشه بگین
    1.ایا میتونم اینترنت گوشی رو به ps4 وصل کنم برا دانلود بازی
    2.اگر بخوام بازی مثل uncharted4 یا watch dogs 2 از خود ps4 حجم کلی بازیا چقدره؟؟
    ممنون اگه جواب بدین منتظر جوابتون هستم

  21. خشایار می‌گوید

    ps4 تا کی ساپورت میشه ؟
    یعنی تا چند سال دیگه کارایی داره؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به نظرم حداکثر 2 سال

      1. محمدعلی می‌گوید

        ????!!!!!!!!!!

  22. محمد می‌گوید

    سلام میخواستم رو هارد کنسولم بازی بریزم اگه این کارو کنم به دستگاه اسیب میزنه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر

  23. علیرضا می‌گوید

    میخواهم پلی 4 دست دوم بخرم قیمتش چقدره با ایکس باکس 360 معاوض می کنند

  24. alism1382 می‌گوید

    با سلام
    من قصد خرید پر اس فور را دارم و سوالات متداولی از شما میپرسم
    1. آیا پی اس فور را میتوان به وای فای وصل کرد؟
    2. موقع نصب بازی به اینترنت نیاز دارد؟
    3. قمیت پی اس فور ریجن 3 چنده؟
    4. اگه پی اس فور ما ریجن 3 باشد و یک بازی ریجن آل بخریم باز میکنه؟
    خیلی ممنون میشم که جوابم را زود بدید

  25. سورنا می‌گوید

    چقدر پولش لطفا جواب منو بدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      حدود یک میلیون و 400 هزار تومان

  26. کشتی گیره ازاد می‌گوید

    یه PCبخر خیال خودتو بابت گیم راحت کن

  27. سالار می‌گوید

    PCبهترینه.تازه کی گفته ایران بازی های PCرو سانسور میکنه هاااااا اگر سانسور کنه که من ضد انقلابی میشمخخخخخ

  28. aryan می‌گوید

    الان قیمت ps4 مدل 1216،1tb چقدره؟

  29. معراج می‌گوید

    پلی استیشن 4 درسته بازی هاش گرونه ولی تو اون بهترین بازیارو بازی کردن حس جالبی به ادم دست میده اساسینس کالاف تو کامپیوتر هنگ میکنن ولی تو سونی اصلا بازم خودتان بدونین برای بازی پلی استیشن 4 بهتره

  30. پیمان می‌گوید

    زنده باد PCوگیمر های PC

  31. فرهاد می‌گوید

    یکی از دلایتی که از گیمر PCبه گیمرهای PS4 رفتم این بود که بازی هایی که برای PCمیومد ایران اوله بسم الله میزد سانسورشون میکرد و قیمتشونو میبرد بالا

  32. سینا می‌گوید

    ps4 حداکثر چند ساعت بی وقفه کار میکند.(بدون آسیب رسیدن بهش)

    1. علی ارغوان می‌گوید

      محدودیتی از سوی سونی تعیین نشده

  33. بهار می‌گوید

    وای من عاشقشم ولی دخترم برا همین پسرخاله هام میگیرن منم بازی میکنم فوق الهادس الن یه ایگس باگس دارن ایکس باکس وان نیس اونم خوبه

  34. محمد می‌گوید

    PCدنیایی از گیم و بازیه

  35. مانی می‌گوید

    بااین همه نتایج و نظراتی که درسایت ها خوندم و از بقیه مردم شنیدم فهمیدم که طرفدار ها و گیمرهای کامپیوتر بیشترن…تواین سایت و بقیه سایت ها هم فقط دارن میگن که برید کامپیوتر بخرید …به نظر من حرف اول و اخر رو گیمر های کامپیوتر میزنن

    1. pooya می‌گوید

      اول اینکه باید بگم اشتباه می کنید
      زیرا قیمت کلی ps 4 1میلیون 300 هست با این قیمت شما میتونید یه سیستم خیلی پایین که فقط بازی های 2 3 دی وی دی باز میکنه جمع و جور کنید برای اینکه تو کامپی.تر بتونی گیم بازی کنی 3 سال بدوت درسر بدون امکانات جانبی باید 7 میلیون پول خرج کنی ولی شما با خرید این کنسول با این قیمت به خصوص pro میتونید 5 سال بدون دردسر گیم های روز رو بگیرید و بازی کنید اگه توان مالیتون برای بازی های ps 4 هم نمیرسه میتونید مغازه ها بدید با قیمت 15 هزار الی 20 هزار نصب کنن مثل من بدن بهت یعنی قیمتش خیلی کمتر از بازی های pc میشه در ضمن شما میتونید بازی ها رو مستقیما بدون رفتن به نت برای ps 4 دان کنید برخلاف pc

      1. علی می‌گوید

        دادا
        ش چطوری میدی نصب میکنن اونم ۲۰ تومن😶

  36. PCگیمر می‌گوید

    به هزار دلیل کامپیوتر بهترینه کامپیوتر که بخری میتونی تمامه کنسول های مزخرف مثل PS4رو له کنی….درود بر پی سی

    1. Paydar می‌گوید

      اینجا سایته و یه سایت اخبار

      احترامتو نگه دار

      وگرنه میدونستم باهات چطور برخورد کنم

  37. سنانور می‌گوید

    پرچم PCوگیمر های PCبالاست …..تاوقتی که کامپیوتر هست کنسول نخرین بهتره

  38. behzad می‌گوید

    مسخره تراز کامپیوتر ندیدم برای بازی کردن آخه چیه کامپیوتر مال بچه هاس
    هیچوقت کنسول رو با کامپیوتر مسخره مقایسه نکنید خواهشا

  39. Fire hero می‌گوید

    سلام خوبید من اعصابم خورده بابام همش میگه تو خودت پلی استیشن2 داری دیگه پی اس فور واسه چیته????اصن اعصاب نمیذارن هر چقد میگم قابلیت داره گوش نمیده

  40. mohammad می‌گوید

    سلام دوستان من همین امروز پلی استیشن 4 گرفتم اما از کارایی هاش خبر ندارم اما خیلیا میگن خیلی کارایی داره چجوری میشه دستش به گوشی وصل میشه اینه لطفا به من بگید خیلی ممنون

  41. نگین می‌گوید

    100 در صد کامپیوتربهتره البته بیشتر برای بازی
    هر کامپیوتر 1000000000000تا کنسوله مسخره مثل پی اس 4 رو می ارزه

  42. افشین می‌گوید

    سلام بر همگی من یه سوال داشتم ایا اگر بخواهیم خودمان بازی بگیریم میتوانیم نصب کنیم چگونگی نصب کردن ؟

  43. حاج عارف می‌گوید

    کنسول بدرد نمیخورد و همش باید برای پول خرج کنی و نمونه های جدید ترشو بخری …مثلا اگر PS4دارید ممکنه چند سال بعدش PS5 بیاد ودیگر برای کنسول PS4 بازی نسازند و بگویند قدیمی شده و برو PS5 بخر….وبه همین دلیل نمیشه به کنسول اعتماد کرد
    ولی شما بجای کنسول های مسخره میتونید با 2 میلیون پول یک کامپیوتر با سیستم(رم4وگرافیک2واترابایت و ویندوز 7)بخرید و تمام بازی های جدید مثل مافیا 3 …و جی تی ای وی… و دلتافورس را با ارزان ترین قیمت و بهترین سرعت و کیفیت در کامپیوترتان بازی کنید و از بازی کردن لذت ببرید….تازه بیشتر گیمر های جهان کامپیوتر بازی میکنند بخاطر موس و کیبوردو یک خبر خوب دیگر اینه که شرکت مایکروسافت دسته ایکس باکس وان را دارد برای کامپیوتر میساز و تمام شرکت ها برای کامپیوتر با ارزان ترین قیمت بازی میسازند مخصوصا شرکت مایکروسافت.
    …پس به نظر من کامپیوتر برای بازی کردن بهترینههههه

    1. Pourea78 می‌گوید

      هر کنسول ده سال یکبار میاد الان پلی استیشن ۴ سه ساله اومده تا هفت سال دیگه تو بورس و کوره

    2. رضاjjj می‌گوید

      اولا اقای با هوش تو 7 تا بازی پی سی تو بزار رو هم به اندازه نصف یه بازی انحصاری کنسول ps4 نمیرسه
      دوما کنسول ماله بازیه چی هی میگی 2 میلیون میدی فلان پی سی
      یه پی سی بگیر 170 میلیون اخرش داخل پردازش و کیفیت گیم جلوی کنسول لنگ میندازه
      سوما بیشتر گیمرا بسکوتا که میرن کامپیوتر بازی میکنن مگه کامپیوتر مال بازیه ؟!!!!!!!
      چهارما نبینم دیگه درباره ps4 نظر منفی بدی
      پنجما به خودت معلومه که بسکوتی دیگه هرچی بازی پیسی زیر 13 گیگه که هیچ گیمری بازی نمیکنه واس ویندوز 7 میاد
      شیشما با 2 میلون که اونجوری که شما میگید 1 میلیون باس بده یه سی پی یو 400 تومن باس بده یه مین بورد 500 تومن باس بده یه صفحه کیبورد و یک موس گیم 2 میلیون باس بده 2 تا کارت گرافیک … چی میگی تورو خدا ؟!!؟
      هفتما شرکت مایکرو سافت دارد دسته ایکس باکس وان را برای کامپیوتر میسازد ؟! اولا اینو از کجا در اوردی دوما اقای همه چی دان دسته پلی استیشن رو که … باوا بیخیال حوصله ندارم واست توضیح بدم فقط اینو بدون از جانب خودت بیجا میکنی نظر میدی ! واقعیت رو ببین پسر خوب . اها راستی بازی کردن با یک کیبورد 3 متر مربعی بهتره یا با یه دسته به ظوور به ظوور 1 متر مربعی ؟!!؟!؟

  44. مانی می‌گوید

    یه سوال داشتم من یه جا خوندم نوشته بود هدست متفرقه به ps4 نزنید من یه هدست سونی دارم اگه بهش بزنم مشکلی ایجاد میشه