آغاز شمارش معکوس برای رونمایی از هیولای پرچم‌دار اچ.تی.سی

همان‌طور که می‌دانید هفته‌هاست شایعات درباره پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به نام HTC M7 قوت گرفته است. این گوشی جدید که اخیراً زمزمه‌های تغییر نام آن به HTC One نیز به گوش می‌رسد حتی یکبار در دستان پیتر چو مدیرعامل اچ‌تی‌سی نیز دیده شده و امروز اچ‌تی‌سی یک شمارش‌گر معکوس متفاوت و جالب را برای مراسم رونمایی از این گوشی در وبسایتش قرار داده است.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید هفته‌هاست شایعات درباره پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به نام HTC M7 قوت گرفته است. این گوشی جدید که اخیراً زمزمه‌های تغییر نام آن به HTC One نیز به گوش می‌رسد حتی یکبار در دستان پیتر چو مدیرعامل اچ‌تی‌سی نیز دیده شده و امروز اچ‌تی‌سی یک  شمارش‌گر معکوس  متفاوت و جالب را برای مراسم رونمایی از این گوشی در وب‌سایتش قرار داده است.

HTC-One-Countdown

این  تایمر  که روز اول اسفند را به عنوان روز مهم اچ‌تی‌سی معرفی می‌کند یک ویژگی جالب دارد: هرگاه یکان ثانیه‌شمار به عدد یک می‌رسد رنگ آن سبزرنگ شده و یک ویدئوی چندثانیه‌ای تار و گنگ از نمای نزدیک این گوشی نمایش داده می‌شود.

از این ویدئوهای کوتاه چیز زیادی مشخص نیست جز اینکه اچ‌تی‌سی بار دیگر از آلومینیم در ساخت این گوشی بهره برده و لبه‌های تیز آن ما را به یاد آیفون 5 و بلک‌بری Z10 می‌اندازد؛ همچنن یک سنسور قدرتمند برای دوربین استفاده شده که تکنولوژی جدیدی را با خود به همراه می‌آورد. با توجه به این ویدئو می‌توان احتمال داد که تصویر منتشر شده چند روز پیش منتسب به این گوشی می‌تواند حقیقت داشته باشد.

از مشخصات احتمالی HTC M7 یا HTC One می‌توان به صفحه نمایش 4.7 اینچی فول اچ‌ دی با تراکم پیکسلی خارق‌العاده 468 پیکسل بر اینچ و از نوع Super LCD3، اندروید 4.2 جلی بین با رابط کاربری اچ‌تی‌سی سنس 5.0، پردازنده Qualcomm APQ8064 با چهارهسته 1.7 گیگاهرتزی Krait و دو گیگابایت رم اشاره کرد.

پایان مطلب/

Source: GSMArena, Engadge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.