اکسپریا Z و سرعت خارق‌العاده دوربین: ثبت 999 عکس در 68 ثانیه!

این شاهکار سونی از یک سنسور 13.1 مگاپیکسلی Exmor RS بهره می‌برد که به گفته شرکت سونی می‌تواند در یک ثانیه ده عکس 9 مگاپیکسلی بگیرد.

2

فارنت: بعد از معرفی گوشی هوشمند جدید بلک‌بری یعنی بلک‌بری Z10 همه رسانه‌ها و وبلاگ‌های خبری تمرکز خود را بر روی این گوشی هوشمند قرار دادند و می‌توان گفت دیگر گوشی‌های هوشمند نقش کمتری داشتند، مخصوصا گوشی هوشمندی که یکه و تنها پادشاه نمایشگاه CES امسال بود.

اما حالا که اخباری مبنی بر عرضه نشدن بلک‌بری  Z10 در آمریکا تا یک ماه دیگر منتشر شده تمرکز رسانه‌ها دوباره به گوشی‌های هوشمند دیگر بازگشته است، گوشی‌هایی مانند اکسپریا Z.

همانطور که گفتیم اکسپریا Z به واقع پادشاه نمایشگاه CES امسال بود و توانست با امکاناتش همه را خیره کند، نکته جالب هم اینجاست که هم اکسپریا Z و هم بلک‌بری Z10 هر دو از لغت Z در نامگذاری خود استفاده کرده‌اند.

اکسپریا Z توانست در نمایشگاه CES امسال خودی نشان دهد و با امکانات فوق‌العاده اش همه را غافلگیر کند، در قسمت دوربین این شاهکار سونی از یک سنسور 13.1 مگاپیکسلی Exmor RS بهره می‌برد که به گفته شرکت سونی می‌تواند در یک ثانیه ده عکس 9 مگاپیکسلی بگیرد.

اما ویدئوی زیر نشان می‌دهد که این گوشی همراه از دوربین فوق‌العاده قدرتمندی بهره می‌برد چون در این ویدئو این گوشی 999 عکس را فقط در یک دقیقه و 8 ثانیه ثبت و ذخیره می‌کند. گرچه مطمئنا شما به ثبت 999 عکس آن هم در یک دقیقه و 8 ثانیه نیاز ندارید اما حالا می‌دانید که بهترین گوشی همراه برای انجام این کار چه گوشی است!

این گوشی هوشمند در کنار این امکانات از بدنه و طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار بود. اکسپریا Z همان‌طور که می‌دانید از یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ.دی بهره می‌برد که دربردارنده تراکم پیکسلی 441 پیکسل در هر اینچ است که رقم بسیار بالایی است. اکسپریا Z همچنین از بدنه ضد آب و ضد گرد و غبار فوق‌العاده ای نیز بهره می‌برد.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    واقعا گوشی معرکه ای هستش امیدوارم قیمتش مناسب باشه تا شاید بتونیم یکی بخریم

  2. Ammin می‌گوید

    لازم شد بخرمش…حتی اگه ناچار باشم فرش زیر پامو بفروشم!