اعلام اسامی محبوب‌ترین گجت‌های اندرویدی جهان: «گلکسی اس 3» در صدر

گجت‌های اندرویدی امروزه تنوع بسیار زیادی دارند و سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سونی تنها برخی از تولیدکنندگان این گجت‌های محبوب هستند. امروز Localytics آماری را از ده گجت اندرویدی محبوب جهان که در ماه اول سال 2013 استفاده شده است منتشر کرد که در ادامه مطلب می‌توانید لیست را مشاهده کنید.

5

فارنت: گجت‌های اندرویدی امروزه تنوع بسیار زیادی دارند و سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سونی تنها برخی از تولیدکنندگان این گجت‌های محبوب هستند. امروز Localytics آماری را از ده گجت اندرویدی محبوب جهان که در ماه اول سال 2013 استفاده شده است منتشر کرد که در ادامه مطلب می‌توانید لیست را مشاهده کنید.

Top-Android-Devices

در این میان گلکسی اس 3 بیشترین استفاده را در میان کل گجت‌های اندرویدی در دنیا داشته است که البته آن‌چنان غافلگیر کننده نیست؛ اما این نکته که از ده گجت برتر اندرویدی هشت‌تای آن‌ها تولید سامسونگ هستند بیش از پیش یکه‌تازی سامسونگ را در عرصه اندروید به نمایش می‌گذارد؛ ضمناً از این هشت گجت شش تای اول متعلق به سامسونگ هستند.

در این لیست تنها آمازون با تبلت محبوب کیندل فایر در رتبه هفتم و موتورولا با گوشی هوشمند باریک و قدرتمند Droid RAZR در رده نهم توانسته‌اند کمی خودنمایی کنند. گلکسی اس 3 توانسته 9.2 درصد از کلیه گجت‌های اندرویدی استفاده شده در ماه اول سال 2013 را به خود اختصاص دهد یعنی تقریباً از هر 1000 دستگاه اندرویدی در جهان 92 تای آن‌ها گلکسی اس 3 هستند.

Galaxy-S-III-vs-Galaxy-S-II

رتبه بعدی در اختیار گلکسی اس 2، پرچم‌دار سال 2011 سامسونگ است که هنوز از طرفداران بسیاری برخوردار است و اما رتبه سوم را گوشی میان‌جدولی گلکسی ایس به خود اختصاص داده که در ایران نیز به دلیل امکانات مناسبش طرفداران زیادی را دارد. پس از گلکسی ایس به ترتیب فبلت‌های گلکسی نوت و گلکسی نوت 2 قرار دارند که خبر از محبوبیت این گوشی‌های غول‌آسا میان کاربران دارد.

رتبه بعدی را یک اندرویدی ارزان قیمت به نام Galaxy Y در اختیار دارد که می‌تواند با وجود قیمت پایین امکانات ابتدایی یک اسمارت‌فون را به کاربر هدیه کند و رتبه‌های ششم و هفتم در اختیار محبوب‌ترین تبلت‌های اندرویدی یعنی کیندل فایر و گلکسی تب 2 هفت اینچی می‌باشد. سپس گوشی Droid RAZR و پس از آن Epic 4G که یک مدل مخصوص اپراتور Sprint باز هم از سری گلکسی اس سامسونگ است.

نکته جالب این‌جاست که سونی و اچ‌تی‌سی جایی در میان این ده گجت برتر ندارند و حتی تبلت محبوب نکسوس 7 نیز این موفقیت را کسب نکرده است. همچنین خبری از نکسوس 4 هم نیست که البته دلیل آن را می‌توان عرضه بسیار محدود آن توسط ال‌جی بیان کرد.


پایان مطلب/

Source: AndroidAuthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. اردلان می‌گوید

    عشق است Galaxy Ace که سومه
    گوشی عزیز خودم :دی :دی

  2. دیگو می‌گوید

    احتمالا بر و بچ کره ای مثل ایرانی ها که مهدوی کیا و رحمتی رو محبوبترین بازیکنان جهان کردند گوشی های پلاستیکی سامسونگ رو برترین کردن

    1. اردلان می‌گوید

      نیست آیفون ها از جنس فولاد ضدخشه اینه که میگید سامسونگ پلاستیکی
      ضمن اینکه همون سامسونگ پلاستیکی برای اینکه بهانه رو از دست امثال شماها بگیره،
      نت 4 و همینطور آلفا رو با دور فلزی و گلکسی A5 رو با بدنه تمام فلزی ارائه داد
      اپل چی؟!
      بعد از ارائه 6 نسخه از آیفونهاش با اندازه یکسان 6 پلاس رو با اکراه یه کم بزرگتر ساخت
      خوبه استیو جابز نیست وگرنه تا آیفون 1000 هم گوشیها یه اندازه بودن
      چرا که به نظر استاد: کسی گوشی بزرگ نمیخره؟!!!!
      پس اینهمه آدم گوشی سری نت یا سریهای دیگه با ندازه بزرگ میخرن چی ان معلوم نیست

  3. ميلاد می‌گوید

    عشق است گلکسی نوت ٣ و دیگر هیچ

    1. مهدی می‌گوید

      حرف زیاد است و علم دیگر هیچ