آیا گلکسی اس 4 سامسونگ هم نیازی به لمس انگشتان شما نخواهد دید؟

یک روزنامه کره‌ای در گزارشی ادعا کرده که تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 4 که قرار است پرچمدار آینده شرکت سامسونگ باشد، قابلیت لمس شناور اکسپریا سولا سونی را در سطحی پیشرفته‌تر خواهد داشت.

4

فارنت: هنگامی که تلفن همراه هوشمند اکسپریا سولا سونی معرفی شد تکنولوژی جدیدی با نام  لمس شناور همراه خود داشت که در  بررسی این گوشی در فارنت به آن پرداختیم. در این قابلیت اسمارت فون قادر بود تا فرامین و دستورات لمسی کاربر را در فاصله 22 میلیمتری صفحه نمایش دریافت و اجرا کند.

حال یک روزنامه کره‌ای در گزارشی ادعا کرده که تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 4 که قرار است پرچمدار آینده شرکت سامسونگ باشد نیز چنین قابلیتی در سطحی پیشرفته‌تر خواهد داشت. در این گزارش آمده که سامسونگ از تکنولوژی maXTouch شرکت Atmel استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا فرامین لمسی را با فاصله کم از صفحه نمایش انجام دهید.

Samsung-Galaxy-S4

به جز این اطلاعات ، مشخصات خاص دیگری از این تکنولوژی بیان نشده و ما نیز نمی‌دانیم که کهکشان چهارم سامسونگ چه قابلیت‌هایی خواهد داشت اما جالب خواهد بود اگر بتوانیم مثلا هنگام خوردن غذا که دستانمان کثیف است گوشی خود را بدون لمس صفحه نمایش جواب دهیم یا پیامکی برای دوستانمان ارسال کنیم.

چندی پیش نیز اسمارت فون Pantech VEGA نیز چنین قابلیتی را داشت اما این اسمارت فون برای تشخیص حرکات دست از دوربین جلویی گوشی استفاده می‌کرد که باعث میشد باطری شما خیلی سریع خالی شود.

در این گزارش روزنامه کره‌ای همچنین شایعه شده که سامسونگ از تکنولوژی بسیار قوی‌تر استفاده خواهد کرد که باعث راحتی کاربر خواهد بود.

ظاهرا این بار سامسونگ چشم به فناوری‌های موجود در گوشی‌های سونی دوخته تا شاید حداقل این بار این اپل نباشد که از این شرکت شکایتی دوباره مطرح کند. راستی برای آشنایی با این فناوری می‌توانید این ویدئو کار با اکسپریا سولا را تماشا کنید. بررسی اکسپریا سولا در فارنت را هم اگر نخوانده‌اید خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    هم دوربین سونی هم فناوری سونی رو میخواد استفاده کنه یه مارک سونی کم داره!!!!

  2. Ammin می‌گوید

    اگر این قابلیت گسترش پیدا کنه بنظرم خیلی خوبه واقعا میشه روش مانور داد امیدوارم سونی این ویژگی رو فراموش نکنه و در پرچمدار آینده این شرکت هم این قابلیت رو شاهد باشیم.در مورد گلکسیSIV به هر حال سامسونگ سعی میکنه در هر گلکسیS کلی نوآوری داشته باشه و خوب بنظر میرسه اگه کم بیاره از نو آوری دیگر کمپانی ها هم استفاده میکنه! بنده خدا سونی هم هیچ وقت آزارش به کسی نمیرسه قبلا هم سر قضیه LCD از سامسونگ شکایت نکرد

  3. منصور می‌گوید

    یه روز اپل یه روز سونی!!!! سامسونگ وقتی می تونه مطرح بشه که دست از کپی کاری برداره.. همین والسلام

  4. پسر کرمونی می‌گوید

    ایول!
    ممنون بابت معرفی.
    با متنی که از سولا خوندم به نظرم رو این امکان کار کنن خیلی جالب میشه. میشه برنامه های جالبی برای این امکان ساخت!
    خیلی جالب میشه!