اکسپریا SP سونی و انتشار اولین تصاویر پیش از رونمایی رسمی در بارسلون

سونی آخرین پرچمدار خود را درقالب اکسپریا Z در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی قصد دارد با معرفی اکسپریا SP در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2013 به تعداد گوشی‌های رده بالای خود بیفزاید.

0

فارنت : تصاویر جدیدی که اخیرا به طور غیر رسمی منتشر و به بیرون درزکرده سونی اکسپریا SP را در کنار گوشی اکسپریا V نشان می‌دهد. سونی آخرین پرچمدار خود را درقالب اکسپریا  Z در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی قصد دارد با معرفی اکسپریا SP در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2013 به تعداد گوشی‌های رده بالای خود بیفزاید.

اگر عکس‌های منتشرشده توسط سایت آلمانی Android Hilfe حقیقت داشته باشند، طراحی اکسپریا SP ازجهات زیادی به اکسپریا  Z شبیه است اما از لحاظ سخت‌افزاری احتمال دارد این گوشی قدرت اکسپریا  Z را نداشته باشد.

XperiaSP-Leak

براساس گزارش منتشره ، اکسپریا  SPاز پردازنده دوهسته‌ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز درکنار صفحه نمایشی با رزولوشن 720pبهره می‌برد که پسرفتی نسبت به تراشه چهارهسته‌ای و صفحه نمایش فول اچ.‌دی اکسپریا  Zمحسوب می‌شود.

Xperia-SP-Leak

تصاویر منتشر شده از منوی تنظیمات این گوشی، حکایت از استفاده این گوشی همراه از اندروید جلی بین 4.1.2 و شماره مدل C5303 برای این گوشی داردکه احتمالا در آن از درگاه مموری کارت خبری نیست و باتری آن هم قابلیت برداشته شدن از روی گوشی را ندارد. همانطور که گفتیم به نظر می‌رسد این گوشی درکنگره جهانی موبایل که در اواخر ماه میلادی جاری برگزار می‌شود رونمایی شود.

Source : Techradar

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.