جیلبریک iOS 6.x آپدیت شد/ آموزش رفع مشکل اپلیکیشن آب و هوا

بعضی گزارش‌ها حاکی از آن است که اپلیکیشن آب و هوا پس از جیلبریک iOS 6.x در آیفون دچار مشکل شده و یک اپلیکیشن نسخه آیفون آب و هوا در آیپد ظاهر شده است. برخی نیز گزارش مشکل ریست دستگاه را کرده بودند که حالا برای حل این مشکل تیم evad3rs نسخه جدید جیلبریک خود را موسوم به Evasi0n v1.1 منتشر کرده است.

0

فارنت: پس از عرضه جیلبریک پایدار iOS 6.x بسیاری کاربران با خوشحالی دستگاه‌های خودشان را جیلبریک کردند؛ اما بعضی گزارش‌ها حاکی از آن است که اپلیکیشن آب و هوا پس از جیلبریک در آیفون دچار مشکل شده و یک اپلیکیشن نسخه آیفون آب و هوا در آیپد ظاهر شده است. برخی نیز گزارش مشکل ریست دستگاه را کرده بودند که حالا برای حل این مشکل تیم evad3rs نسخه جدید جیلبریک خود را موسوم به Evasi0n v1.1 منتشر کرده است.

 

iPhone-Weather-App

 

پیش از این یک راه دستی و مشکل برای حل مشکل آب و هوا وجود داشت اما برای کاربران عادی کمی دشوار بود. پس اگر تاکنون به علت این مشکل دستگاه خود را جیلبریک نکرده‌اید حالا با نسخه 1.1 خیالتان راحت باشد. به گفته @planetbeing اگر نسخه جدید را در سایت Evasi0n مشاهده نمی‌کنید بهتر است یکبار Cache مرورگرتان را پاک کنید.

Weather-App-fix-evasi0n

البته اگر با نسخه اولیه اقدام به جیلبریک کرده‌اید نیازی به جیلبریک مجدد نیست و می‌توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن Cydia به زبانه Changes رفته و آپدیت‌های evasi0n و UIKit Tools را دانلود کنید. پس از نصب دستگاهتان را خاموش کرده و سپس روشن کنید کنید. حالا نه تنها iOS باید سریع‌تر شروع شود بلکه اپلیکیشن آب و هوایتان نیز دوباره به کار خواهد افتاد.

البته بعضی کاربران هنوز نتوانستند با این روش هم مشکل خود را حل کنند؛ پیشنهاد ما این است که یکبار دستگاهتان را به قبل از زمان جیلبریک ریستور کنید و سپس با نسخه جدید Evasi0n اقدام به جیلبریک کنید.

پایان مطلب/

Sources: SlashGear, iDownloadBlog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.