آپدیت جلی بین برای اپتیموس 4X HD ال‌جی در راه است

یک سایت ایتالیایی درگزارش خود از ایمیلی پرده برداشته که در آن نمایندگی ال‌جی تاریخ دقیق عرضه به‌روزرسانی جلی بین برای اپتیموس 4X HD ال‌جی را اعلام کرده است.

2

فارنت: دارندگان این گوشی ال‌جی هم می‌توانند خوشحال باشند زیرا این گوشی ظرف یک ماه آینده (یا کمی بیشتر) به‌روزرسانی اندروید جلی‌بین را دریافت می‌کند.
سایت ایتالیایی Caotic درگزارش خود از ایمیلی پرده برداشته که درآن نمایندگی ال‌جی اظهار داشته اپتیموس 4X HD ال‌جی تا پایان سه ماهه اول سال جاری میلادی به‌روزرسانی جلی بین را دریافت خواهد کرد.

Optimus-4X-Jelly-Bean

این به روزرسانی ظاهرا ابتدا برای کاربران اروپایی عرضه خواهد شد و البته هنوز توضیحاتی درباره کاربران مناطق دیگر منتشر نشده است. البته این زمان کمی دیر به نظر می‌رسد زیرا در حال حاضر رقبای این گوشی یعنی Samsung Galaxy S3 و HTC One X چند ماهی هست که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

حتی شرکت اچ.تی.سی، به‌روزرسانی سخت‌افزاری برای HTC One X را با نام HTC One X را آماده عرضه دارد و در عین حال بسیاری از گوشی‌ها حسرت این به‌روزرسانی را می‌خورند به هر حال از قدیم گفته‌اند کاچی به از هیچی!

Source : Techradar

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    بمیره ال جی با این ساپورتش

  2. مهران می‌گوید

    خیلی خوشحال شدم خداییش گوشی توپی هست ولی همین آپدیتش یکم مشکل داره که اونم ایشالا دست بشه