آپدیت جلی‌بین گوشی‌های سامسونگ و انتشار برنامه زمان‌بندی جدید

اریخ‌های مشخص شده در شکل زیر به طور تخمینی زمان عرضه به‌روزرسانی را نشان می‌دهد و البته مد نظر داشته باشید که این تاریخ‌ها برای کاربران سامسونگ در اوکراین اعلام شده و به عنوان مثال گلکسی نوت در انگلستان، سریع‌تر از اینها به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد.

8

فارنت: درحال حاضر سامسونگ عرضه به‌روزرسانی جلی‌بین برای گوشی‌های مجهز به اندروید نسخه بستنی حصیری (و حتی نان زنجبیلی) را آغاز کرده که شامل گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 2 و گلکسی اس ادونس i9070 می‌باشد اما دستگاه‌هایی مانند گلکسی‌نوت GT-N7000 و گلکسی ایس 2 i8160 هنوز طعم جلی‌بین را نچشیده‌اند.

Galaxy-S-Family-JB-Update

خوشبختانه سامسونگ در اوکراین اطلاعاتی از زمان‌بندی دریافت جلی‌بین برای این دستگاه‌ها منتشرکرده که نشان می‌دهد اندروید جلی‌بین برای گلکسی‌نوت در 13 اسفند یعنی دقیقا یک ماه دیگر عرضه خواهد شد اما این به‌روزرسانی برای Ace 2 در فروردین سال آینده عرضه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-Note-N7000-Ace-2-Android-Jelly-Bean-updates1

تاریخ‌های مشخص شده در شکل بالا به طور تخمینی زمان عرضه به‌روزرسانی را نشان می‌دهد و البته مد نظر داشته باشید که این تاریخ‌ها برای کاربران سامسونگ در اوکراین اعلام شده و به عنوان مثال گلکسی نوت در انگلستان، سریع‌تر از اینها به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد. چندین هفته پیش خبری مبنی بر عرضه جلی بین برای گلکسی‌نوت در لهستان منتشر شده بود که بعدا مشخص شد این خبر واقعیت ندارد.

Source : Unwiredview

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. ﺣﺴﻴﻦ می‌گوید

    Tashakor

  2. morteza می‌گوید

    سلم لام دوستان عزیز
    ببخشید گلکسی مینی 2 الان از 2 به4 ارتقا پیدا میکنه
    اصلا میتونه جوابده 4 رو

  3. ali می‌گوید

    مرسی حسن آقا.

  4. حسن کریمی می‌گوید

    بله دوست عزیز

  5. ali می‌گوید

    پس S7562 هم شاملش میشه دیگه؟

  6. محمد جواد می‌گوید

    راس میگه. مگه مینی 2 جزوشون نبود؟

  7. farhad می‌گوید

    پس گلکسی مینی 2 چی !؟
    g6500
    قبلن گفته بودن آپدیت میشه !؟
    یعنی آپدیت نمیشه !؟

    1. حسن کریمی می‌گوید

      سلام. سپتامبر سال قبل سامسونگ اعلام کرد مینی 2 رو به جلی بین آپدیت میکنه . این زمانبندی هم که مشاهده میکنید مخصوص یک کشور خاص هست.به محض اینکه اطلاعات بیشتری از زمان به روزرسانی بدست بیاریم اعلام میکنیم (البته همین الان هم رامهای کاستوم جلی بین واسش هست )