Acer Liquid C1؛ گوشی هوشمند ایسر مجهز به جدیدترین پردازنده اینتل

این تراشه، شتاب‌دهنده سخت‌افزاری برای رمزگذاری و رمزگشایی 1080P و همچنین عکسبرداری 5عکس پشت سر هم در یک ثانیه را برای Liquid C1 به ارمغان می‌آورد.

0

فارنت: در مراسمی مشترک در تایلند، دو شرکت اینتل و ایسر گوشی اندرویدی جدیدی را معرفی کردند.

Acer Liquid C1 از جدیدترین تراشه موبایل اینتل، Atom Z2420 که درنمایشگاه CES اخیر معرفی شده بود بهره می‌برد. البته این گوشی هوشمند را نمی‌توان پرچمدار جدید اندرویدی معرفی کرد ولی به هرحال به امکانات درخور توجهی مانند صفحه نمایش IPS 4.3 اینچی با رزولوشن Qhd( یعنی 960 در 540 پیکسل) و دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در قاب پشتی مجهز شده است.

Acer-liquid-c1

تراشه Z2420m اینتل (بااسم رمز Lexington) به پردازنده‌ای از نوع X86 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، یعنی پردازنده‌ای تک هسته‌ای باقابلیت پشتیبانی از Hyper-Threading تجهیز شده است.

همه اینها نهایتا به کارایی منطقی در کنار قیمتی معقول برای این گوشی هوشمند منتج خواهند شد. این تراشه، شتاب‌دهنده سخت‌افزاری برای رمزگذاری و رمزگشایی 1080P و همچنین عکسبرداری 5عکس پشت سر هم در یک ثانیه را برای Liquid C1 به ارمغان می‌آورد.

نکته منفی این گوشی هوشمند را هم باید، عرضه شدن با اندروید 4 (بستنی حصیری) دربدو ورود دانست. ضمن اینکه هیچ سخن یا طرحی در زمینه به روزرسانی به جدیدترین نسخه اندروید مطرح نشده و البته از سوی دیگر هنوز کنفرانس رسمی از سوی ایسر برای آن برگزار نشده تا امید ما به یاس تبدیل شود.

این گوشی هوشمند تا اوایل اسفندماه سال جاری و ابتدا در تایلند عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هم حدود 9.990 baht اعلام شده که چیزی حدود 350 دلار آمریکاست.

Source : Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.