پیشنهاد وسوسه‌انگیز خرید ویندوز 8 پرو برای دانش‌آموزان 50 کشور دنیا

این طرح که فردا و از ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد شد، به دانش آموزان امکان خواهد داد با پرداخت آنلاین 69.99 دلار، نسخه‌ای از به‌روز رسانی ویندوز 8 پرو را دریافت کنند.

2

فارنت: مایکروسافت روز گذشته از طرح فروش ویژه‌ای برای دانش‌آموزانی که قصد خرید ویندوز 8 در50 کشور منتخب دنیا را دارند خبر داد.

این طرح که فردا و از ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد شد، به دانش آموزان امکان خواهد داد با پرداخت آنلاین 69.99 دلار، نسخه‌ای از به‌روز رسانی ویندوز 8 پرو را دریافت کنند.

windows-8-live-tiles

مایکروسافت همچنین خبر از آغاز دیدار از 150 محوطه دانشجویی برای برپایی نمایشگاه‌های دوره‌ای از تاریخ 30 اسفند داده است. دراین تور دوره‌ای دانشجویان می‌توانند کاربا ویندوز 8 را تجربه کنند، از آخرین تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی اطلاعاتی بدست آورند و با تیمی از متخصصین مایکروسافت گپ و گفتی داشته باشند.

تا ابتدای فروردین ماه، پیشنهاد خرید ارزان قیمت برای 49 کشور دیگر نیز عرضه خواهد شد. در لیست زیر،نام این کشورها و زمان عرضه را مشاهده خواهید کرد.

student_offer_chart

برای استفاده از این به‌روزرسانی پس از تایید شرایط، سیستم شما باید به یکی از نسخه‌های ویندوز ایکس پی (سرویس پک 3)، ویندوز ویستا یا ویندوز 7 بدون توجه به نسخه آنها مجهز باشد.

از آنجایی که مایکروسافت قصد دارد قیمت فروش ویندوز 8 حرفه‌ای را درتاریخ 12 اسفندماه سال جاری به 199.99دلار افزایش دهد، این پیشنهاد، بسیار معقول به نظر می‌رسد.

Source : Thenextweb

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    من که ویندوز Enterprise 8 رو کاملا اکتیو شده با قابلیت دانلود از store نصب کردم مفت و مجانی … تازه آپدیتشم میکنم :دی

  2. Body می‌گوید

    199.99 دلار یعنی 199 دلار و 99 سنت؟ متوجه نشدم. اگه اشتباه میکنم لطفا بگید.