کوالکام لو داد: زمان عرضه رسمی نسخه بعدی اندروید؛ اندروید کیک لیموئی!

همین دیروز بود که بلک‌بری سیستم‌عامل جدید لمسی خود را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد خوشحالی بلک‌بری زیاد طول نکشد چرا که اخیراً از مدارک داخلی کوالکام اسنادی به بیرون درز کرده که تاریخ تقریبی عرضه نسخه جدید اندروید منصوب به اندروید کیک لیمویی یا Key Lime Pie را لو می‌دهد.

0

فارنت: همین دیروز بود که بلک‌بری سیستم‌عامل جدید لمسی خود را معرفی کرد و علاقمندان زیادی را هیجان زده کرد اما به نظر می‌رسد این خوشحالی بلک‌بری زیاد طول نکشد چرا که اخیراً از مدارک داخلی کوالکام اسنادی به بیرون درز کرده که تاریخ تقریبی عرضه نسخه جدید اندروید منصوب به اندروید کیک لیمویی یا Key Lime Pie را لو می‌دهد.

Android-Key-Lime-Pie-Release-Date

به گزارش سایت AndroidPolice مدارک درز کرده تاریخ تقریبی بهار 2013 را برای برگزاری کنفرانس جدید گوگل و معرفی نسخه جدید اندروید تأیید می‌کنند. اگر به تصویر بالا دقت کنید در قسمت آخر K-Release که مربوط به زمان عرضه اندروید Key Lime Pie است، محدوده ماه مارس تا ژوئن مشخص شده و تاریخ 13 آپریل هم در این میان به چشم می‌خورد. احتمالاً زمان ساخته شدن این تصویر هنوز نام نسخه جدید اندروید مشخص نبوده و از آنجایی که حرف اول نسخه‌های اندروید به ترتیب حروف الفبای انگلیسی است کوالکام از حرف K استفاده کرده است.

Qualcomm-2013-roadmap

در تصویر دوم مستقیماً به نام Key Lime Pie اشاره شده و بر اساس این تصویر دو دستگاه با سخت افزار کوالکام قرار است تا پایان یک چهارم دوم سال 2013 با اندروید کیک لیمویی عرضه شوند.

از آنجایی که این تاریخ زمان همیشگی برگزاری مهم‌ترین کنفرانس گوگل یعنی Google I/O است پس تعجبی ندارد که در این محدوده زمانی شاهد عرضه نسخه جدید اندروید و شاید نسخه‌های جدید از سری دستگاه‌های نکسوس گوگل نیز باشیم.


پایان مطلب/

Source: AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.