نکسوس 4 سفیدپوش می‌شود!

همان‌طور که می‌دانید اخیراً بیشتر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند رنگ سفید را هم به عنوان یک انتخاب محبوب برای پرچم‌دارانشان در نظر می‌گیرند. حالا نوبت به نکسوس 4 ال‌جی رسیده است تا مانند بسیاری گوشی‌های دیگر از جمله گلکسی اس 3، وان ایکس، نوت 2، اپتیموس جی و آیفون 5 جامه سفید بر تن کند.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید اخیراً بیشتر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند رنگ سفید را هم به عنوان یک انتخاب محبوب برای پرچم‌دارانشان در نظر می‌گیرند. حالا نوبت به نکسوس 4 ال‌جی رسیده است تا مانند بسیاری گوشی‌های دیگر از جمله گلکسی اس 3، وان ایکس، نوت 2، اپتیموس جی و آیفون 5 جامه سفید بر تن کند.

White-Nexus-4-1

 White-Nexus-4-4

با اینکه هنوز رنگ سفید نکسوس 4 به صورت رسمی رونمایی نشده و حتی خرید همین نسخه مشکی رنگ نیز در اوضاع کمبود تولید ال‌جی مشکل است اما تصاویر منتشر شده بدون شک عرضه این نسخه را در آینده تأیید می‌کنند.

White-Nexus-4-2

 

White-Nexus-4-5

 

یک تغییر کوچک در پشت نکسوس 4 سفید حلقه کُرومی نقره‌ای رنگ اطراف فلش LED بوده و اگر دقت کنید می‌بینید هنوز الگوهای زیبای درخشان در پشت نکسوس 4 به قوت خود باقیست با این تفاوت که ال‌جی برای این مدل از الگوی متفاوتی استفاده کرده است که با نسخه مشکی رنگ و همچنین اپتیموس جی متفاوت است.

 

White-Nexus-4-Back-Texture

 

جلوی این گوشی همان‌طور که در تصاویر می‌بینید کماکان مشکی رنگ است و مانند گلکسی نکسوس تنها کناره‌ها و پشت گوشی سفید رنگ شده است. ممکن است ال‌جی در نمایشگاه MWC 2013 قصد رونمایی آن را داشته باشد یا اینکه در همین چند روز آینده Play Store نسخه سفید رنگ آن را نیز برای فروش عرضه کند.

 

White-Nexus-4-3

 

 

Sources: PhoneArena, GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.