«دار و دسته زامبی‌ها» اولین بازی سبک زامبی ایرانی به زودی در iOS

زاموبلیا نام یکی از شهرهای کشور زامبی ها است که عمده ساکنان این شهر دارای شغل تولید مغز در تنها کارخانه این شهر هستند و داستان بازی نیز از زمانی شروع می‌شود که مغز ملکه توسط راهزنان و جادوگران از کارخانه تولید مغز به سرقت می‌رود.

3

استودیوی بازیسازی ایرانی زاناگیمز به زودی  نخستین بازی به سبک زامبی با نام  Bunch Of Zombies را برای پلتفرم ios منتشر می‌کند. در داستان بازی دار و دسته زامبی‌ها آمده است که: “زامبولیا نام یکی از شهرهای کشور زامبی‌ها است که عمده ساکنان این شهر دارای شغل تولید مغز در تنها کارخانه این شهر هستند و داستان بازی نیز از زمانی شروع می‌شود که مغز ملکه توسط راهزنان و جادوگران از کارخانه تولید مغز به سرقت می‌رود و شما باید برای بدست آوردن این مغز تلاش کنید”.

بازی دار و دسته زامبی‌ها دارای کاراکترهای مختلفی است که هر کدام از آن دارای قابلیت‌های مختلفی هستند و شما باید با استفاده از این قابلیت‌ها مغز ملکه را بازپس گیرید.

برخی از کاراکترهای بازی دار و دسته زامبی‌ها عبارتند از:

ZEPEL: احمق ترین زامبی موجود در بازی

ZINJA: معروف‌ترین و متبحرترین زامبی‌ که برای کشتن تربیت شده و نگهبان کارخانه می‌باشد.

ZOFESSOR: به نوعی  مغز متفکر شما است  و البته طراح و تولید کننده مغز ملکه نیز است.

ZACKSON: بهترین رقصنده در شهر و بالطبع پرطرفدارترین زامبی

بازی دار و دسته زامبی‌ها بازی قبلی استودیو زاناگیمز با نام ThermoBox عنوان بهترین بازی موبایل را در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای امسال به خودش اختصاص داد.

selectcharacterوب سایت بازی: www.bunchofzombies.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Milad می‌گوید

    با سلام،
    میلاد صالحی هستم،برنامه نویس و مدیر پروژه بازی ذکر شده.
    امیر جان هر گونه مشکل و اشتباه رو می پذیریم.از دقت و توجه شما ممنونیم.
    تشکر از همه دوستان.

  2. منصور می‌گوید

    این جور خبرا آدمو امیدوار می کنه. موفق باشید

  3. امیر می‌گوید

    همون چند تا جمله انگلیسی که نوشتن پر از غلطه. فکر کنم همه این جملات 7-8 خط بیشتر نمیشد. کاش تولید کنندگان فکر این مساله هم بودند. قیمت هر خط ترجمه 140 تومان بیشتر نیست. باید وقتی یه محصول رو به دنیا معرفی می کنن به همین ظرائف هم توجه کنند.