یک شرکت تایوانی رویای گوشی شفاف را بالاخره محقق می‌کند!

در بازاری این‌چنین رقابتی، مانند بازار گوشی‌های تلفن همراه چگونه می‌توان دیگر رقبا را با ارائه محصولی شاخص پشت سرگذاشت؟ مطمئنا باید محصولی فوق‌العاده برای معرفی داشته باشید، چیزی که حتی از زمان هم پیش باشد.

1

به نظر می‌رسد شرکت تایوانیPolytron Technologies  قصد دارد با رونمایی از گوشی هوشمند کاملا شفاف، همین روند را انجام دهد. البته ما همچنان از موفقیت احتمالی این طرح مطمئن نیستیم زیرا فواید تلفن‌های کاملا شفاف هنوز برای ما مبهم است با این وجود تلاشی که توسط این شرکت در جهت ارائه این محصول ولو به صورت نسخه آزمایشی انجام می‌شود قابل تقدیر است.

همانطورکه در تصاویر مشاهده می کنید این دستگاه به طورکامل شفاف است و تنها برد، تراشه‌ها و کارت حافظه و دوربین قابل مشاهده هستند. بقیه قسمت‌ها از شیشه‌ای شفاف با صفحه‌ای لمسی در وسط (که البته این صفحه هم شفاف است) تشکیل شده است.

transparent-phone-2-jpgبنابه گفته Polytron ،دستگاههای این چنینی تا پایان سال 2013 به بازار عرضه خواهند شد. این طرح ابتدایی دقیقا همان چیزی است که از سال‌ها پیش در فیلم‌ها و سریا‌ل‌های مختلف مشاهده کرده‌ایم و به نظر می‌رسد تا پایان امسال یکی دیگر از رویاهای انسان به واقعیت بدل خواهد شد.

Source : Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ذوالفقاری می‌گوید

    تایوانی ها خیلی جانِورن