تبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ اسفندماه در بارسلون رونمایی می‌شود

این تبلت که ابتدا شایعه شده بود در نمایشگاه CES 2013 رونمایی خواهدشد، جدیدترین عضو خانواده گلکسی نوت است، که در لاس وگاس معرفی نشد اما حالا با اعلام رسمی سامسونگ تا حدود یک ماه دیگر آن را خواهیم دید.

2

جی‌کی شین مدیر سامسونگ موبایل پس از انتشار شایعاتی در خصوص تولید گلکسی نوت 8، تولید این فبلت 8  اینچی را تایید کرده و از معرفی رسمی آن در کنگره جهانی موبایل خبرداد.

تبلت گلکسی نوت 8 که ابتدا شایعه شده بود در نمایشگاه CES 2013 رونمایی خواهدشد، جدیدترین عضو خانواده گلکسی نوت است، که در لاس وگاس معرفی نشد اما حالا با اعلام رسمی سامسونگ تا حدود یک ماه دیگر آن را خواهیم دید.

البته جزئیات این خبر از گزارش وب‌سایت کره‌ای inews منتشر شده و به واسطه همین گزارش، جزئیات دقیق این محصول مشخص نیست. در همین حال صحبت‌هایی از حضور گلکسی اس 4 هم شنیده می‌شود اما تا جایی که ما اطلاع داریم، این گوشی جدید در کنگره جهانی موبایل معرفی نخواهد شد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، تبلت گلکسی نوت 8 در دو مدل وای‌فای و مدل قابل استفاده با سیم‌کارت‌های اپراتورهای مختلف عرضه خواهد شد. این فبلت 8 اینچی از صفحه نمایشی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل بهره می‌برد و مطابق قابلیت شاخص و معمول سری گلکسی نوت، این فبلت نیز از قلم S-Pen بهره خواهد برد.

تبلت گلکسی نوت 8 براساس نتایج بنچ‌مارکهای مختلف با نام  GT-N5100 معرفی خواهد شد و از آنجایی که گلکسی نوت، گلکسی نوت 2 وگلکسی نوت 10.1 هم از همین مدل نامگذاری استفاده می‌کردند، این نامگذاری تجاری منطقی به نظر می‌رسد.

با این وجود اگر این نامگذاری صحیح باشد باید بگوییم که تبلت گلکسی نوت 8 از پردازنده 4 هسته‌ای Exynos  با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی بهره خواهدبرد. اندروید 4.1 جلی بین هم در نتایج این بنچ‌مارکها خودنمایی می‌کند.

باید منتظربمانیم و ببینیم آیا تبلت گلکسی نوت 88 با همان قابلیت‌های ویژه‌ای که اخیرا به گلکسی نوت 10.1 اضافه شده عرضه خواهد شد یا سامسونگ شگفتی دیگری برای کاربرانش در آستین دارد.

Source : digitaltrends

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سینا می‌گوید

    اخه نوت 8 کجا بود چرا الکی اخبار میدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تاریخ خبر رو یه نگاه بندازید!