شوخی‌های جالب یک فروشگاه در فرانسه با دوربین گوگل استریت ویو!

سرویس نمای خیابانی یا همان استریت ویو با کلی نماهای جدید در گوشه و کنار جهان یکی از جذابیت‌های بلاشک سرویس نقشه آنلاین گوگل است. حالا همین جذابیت ظاهرا توسط فروشندگان یک فروشگاه لوازم ورزشی در فرانسه بکار گرفته شده تا احتمالا شما را هم به حیرت وا دارد.

2

فارنت: سرویس نقشه آنلاین گوگل به دلیل اینکه در دنیای امروز ما پراستفاده‌ترین نقشه جهان است حالا در عین حال باید جذابیت سرویس نمای خیابانی یا همان استریت ویو با کلی نماهای جدید در گوشه و کنار جهان را هم به آن اضافه کنید. معمولا هر چند وقت یک‌بار از همین سرویس نمای خیابانی سوژه‌های خوبی توسط کاربران کشف می‌شود از به دنیا آمدن یک نوزاد در خیابان و در برابر دوربین این سرویس تا احتمال کشته شدن یک الاغ در آفریقا زیر چرخ‌های ماشین استریت ویو و اینکه بتوانیم یک نفر را مشهورترین زن جهان در استریت ویو بخوانیم.

Krakatoa-Google-Street-view-10

حالا همین جذابیت ظاهرا توسط فروشندگان یک فروشگاه لوازم ورزشی در فرانسه بکار گرفته شده تا هنگامی که دوربین گوگل استریت ویو به داخل فروشگاه آنها سرکی کشیده دست به شوخی‌های جالبی با این سرویس گوگل بزنند.

Krakatoa-Google-Street-view-12

از جلوی درب ورودی این فروشگاه شوخی با دوربین گوگل استریت ویو و ایجاد فضاهای فانتزی آغاز شده و به داخل فروشگاه نیز کشیده شده است و در هر گوشه فروشگاه وقتی سرتان را بچرخانید با یک شوخی جدید از این افراد که ظاهرا دو نفر هم هستند روبرو می‌شوید.

[nggallery id=48]

اگر به این فروشگاه در گوگل استریت ویو سری بزنید مطمئنا علاوه بر لبخندی که از سر هوشمندی فروشندگان و یا شاید صاحبان این فروشگاه به لب شما می‌نشیند واقعا با دنیایی از لوازم ورزشی روز دنیا در همین فروشگاه کوچک آشنا می‌شوید. شاید به نکته‌ و یا یکی از شوخی‌هایی که ما در این مطلب نتوانستیم به آن اشاره کنیم هم دست پیدا کنید!

همین جا می‌توانید با سرویس گوگل استریت ویو به این فروشگاه سری بزنید و یا آن را در این لینک تماشا کنید. سفر به فرانسه خوش بگذرد!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    جالبه چهره مانکن‌ها رو هم محو کرده!

  2. مصطفی می‌گوید

    نکته‌اش رو پیدا کردم همونیه که تو صفحه فیس بوکتون هم گذاشتید. حق هم دارید نتونید اینجا بذارید. به هر حال عالی بود مث همیشه