در این تصاویر شکوه و زیبایی بلک‌بری Z10 را با آیفون 5 مقایسه کنید

پس از ناکامی‌های اخیر RIM و بلک‌بری این شرکت تصمیم گرفت تا سیستم‌عامل جدید بلک‌بری 10 را برای رقابت با iOS و اندروید منتشر کند. شاید جذاب‌ترین تلفن هوشمند بلک‌بری Z10 باشد که قرار است همین فردا معرفی شود؛ در جدیدترین تصاویر منتشر شده می‌توانید زیبایی و شکوه این گوشی را با آیفون 5 مقایسه کنید.

8

فارنت: پس از ناکامی‌های اخیر RIM و بلک‌بری این شرکت تصمیم گرفت تا سیستم‌عامل جدید بلک‌بری 10 را برای رقابت با iOS و اندروید منتشر کند. شاید جذاب‌ترین تلفن هوشمند بلک‌بری Z10 باشد که قرار است همین فردا معرفی شود؛ در جدیدترین تصاویر منتشر شده می‌توانید زیبایی و شکوه این گوشی را با آیفون 5 مقایسه کنید.

BlackBerry-Z10

البته این تصاویر رندرهای کامپیوتری هستند اما با توجه منتشر شدن تصاویر و ویدئویی از این گوشی می‌توان گفت که BlackBerry Z10 دقیقاً شبیه به این تصاویر خواهد بود. در نگاه اول می‌توانیم بگوییم که بلک‌بری با این گوشی شانس بازپس گیری قسمتی از کاربران از دست رفته خود را خواهد داشت. با سیستم عامل جدید بلک‌بری 10 و امکانات جدید آن به همراه امنیت زبان‌زد این سیستم‌عامل احتمالاً سری گوشی‌های جدید بلک‌بری مورد توجه قشر خاصی قرار خواهد گرفت.

BlackBerry-Z10-vs-iPhone-5

از مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 4.2 اینچی با وضوح 1280×768 و تراکم پیکسلی 355 پیکسل بر اینچ، پردازنده دوهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو، 16 گیگابایت خافظه داخلی، بلوتوث 4 و باتری 1800 میلی‌آمپری اشاره کرد.

iPhone-5-BlackBerry-Z10

به هر حال برای انتشار مشخصات رسمی و مشخص شدن قیمت و زمان عرضه باید تا فردا منتظر بمانیم.

RIM-BlackBerry-Z10


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. سعيد می‌گوید

    کوشی خوبیه خاصه کار کردن باهاش سخته

  2. mina می‌گوید

    میخوام ی گوشی بگیرم بدون مشکل تا3 میلیونم میتونم خرج کنم شماهایی که بلک بری دارید راضی هستید آنتن دهی جطوره باتری جند ساعت نگه میدره کدوم مدلش بگیرم از گوشی های دیگه خوشم نمیاد دسته همه هست ممنونم راهنمایی کنید

  3. farhood می‌گوید

    گوشی Black Berry Z10واقعا گوشی عالی من دارم ولی متاسفانه برنامش بداز ریسیت کردن گوشی پریده و گوشی بالا نمیاد خواهشا ی راهنمایی کنید

  4. محمد می‌گوید

    سلام. درسته آدم دلش نمیاد این همه پول بی زبونو بده به گوشی، اما من با این همه دارم سعی میکنم شب و روز تو تلاشم که صاحب یه مدل بلک بری بشم. z10م باشه که دیگه از شوق فک نکنم تا فردا دوووووم بیارم. *عاشقشم به مولا
    اگه میشه قیمت روز ظ10 رو هم بزنین. ممنون

  5. ras rasi می‌گوید

    i love it

  6. ابی می‌گوید

    قِشنگ بید.

  7. محمد می‌گوید

    امیدوارم تو این اوضاع بد شرکت ریم بتونه با سیستم عامل بلک بری 10 سهام خودش رو که هر روز داره کمتر و کمتر میشه از بازار سیستم های موبایل حفظ کنه

  8. امیر شوکتی می‌گوید

    واقعا با عظمت و خاصه. مخصوصا تصویری که اول مطلب گذاشتید. همیشه به‌نظرم گوشیای زیادی بودن که جدا از قیمت پایین‌تر، کارایی بهتر، وزن کمتر و قیافه شیک‌تری هم نسبت به آیفون داشتن. مثلن همین اس‌تیری:)