اپتیموس جی پرو : نسخه به‌روز شده غول اندرویدی ال‌جی!

ال‌جی با اپتیموس جی پرو، قوتی تازه به جمعیت گوشی‌های 5 اینچی و با صفحه نمایش 1080p بخشیده است و با به‌روز کردن فرمول اپتیموس جی شاهد یک گوشی با پردازنده سریع‌تر 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro، یک باطری فوق‌العاده 3000 میلی‌آمپر بر ساعت و اندروید 4.1 جلی‌بین خواهیم بود.

0

فارنت: مطمئنا بسیاری اپتیموس جی شرکت ال‌جی را یک گوشی قدرتمند می‌دانند که حتی رونمایی ال‌جی از نکسوس 4 نتوانست بر آن سایه بیندازد. حالا باید دید همین بسیاری که از آن‌ها حرف زدیم در برابر نسخه جدید این گوشی که قرار است با نام اپتیموس جی پرو عرضه شود چه واکنشی خواهند داشت.
اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo ژاپن تا چند روز پیش تنها از وجود یک گوشی پرچمدار جدید در سری دستگاه‌های عرضه شده اختصاصی خود در بهار سال آینده خبر می‌داد و مشخصات و تصاویری که در این مطلب می‌بینید تا چند روز پیش تنها گمانه‌زنی نام داشتند.

lg-optimus-g-pro

بله! تصاویر و مشخصات کامل وشی اپتیموس جی پرو در ژاپن منتشر شده که خبر از عرضه یک گوشی واقعا پرچمدار اندرویدی می‌دهد. اپتیموس جی پرو که متاسفانه ظاهرا تنها در ژاپن عرضه خواهد شد یک نسخه کاملا به‌روز شده از اپتیموس جی ال‌جی است که وصف آن را قبلا خوانده‌اید.

در واقع می‌توان گفت ال‌جی با اپتیموس جی پرو، قوتی تازه به جمعیت گوشی‌های 5 اینچی و با صفحه نمایش 1080p بخشیده است و با به‌روز کردن فرمول اپتیموس جی شاهد یک گوشی با پردازنده سریع‌تر 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro، یک باطری فوق‌العاده 3000 میلی‌آمپر بر ساعت و اندروید 4.1 جلی‌بین (چرا 4.2 نیست؟) خواهیم بود.
باقی مشخصات تقریبا شبیه اپتیموس جی معمولیست: 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، درگاه کارت حافظه microSDXC و پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE.

خریداران ژاپنی باید تا فروردین ماه سال آینده منتظر عرضه این گوشی بمانند اگرچه ما همچنان امیدواریم ال‌جی از عرضه این گوشی در اپراتورهای مخابراتی سایر کشورها نیز خبری امیدوارکننده بدهد.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.