گوگل: ما هیچ الاغی را در آفریقا با خودرو استریت ویو نکشته‌ایم!

روز گذشته تصاویری در اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد ظاهرا خودرو نمای خیابانی یا همان استریت ویو گوگل با یک الاغ در منطقه Kweneng در بوتسوانا برخورد کرده و حتی شاید از روی بدن حیوان رد هم شده باشد. این موضوع تا آنجا بالا گرفت که خود گوگل هم مجبور به ارائه توضیح شد!

6

این موضوع تا آنجا بالا گرفت که خود گوگل هم مجبور به ارائه توضیح شد! سرویس نمای خیابانی آفریقای گوگل، که علت حضورش در این منطقه را باید توریستی دانست، بعد از انتشار این تصاویر تصاویر دیگری را منتشر کرد که نشان می‌داد الاغ مورد نظر بعد از این تصاویر کاملا سرزنده و سرحال در کنار جاده در حال حرکت است و ظاهرا تصویر مورد نظر که الاغ در برابر خودرو روی زمین است یک نوع خودنمائی بوده و می‌توان گفت که الاغ مورد نظر در این تصاویر یا در حال چرت زدن بوده یا در حال گرفتن حمام گرد و غبار یا شاید هم خود را به مردن زده است!

Google Street View Car Not Guilty of Donkey Murder

گوگل برای این ادعای خود 4 تصویر دیگر را منتشر کرده که به طور GIF می‌توانید آنها را در همین پست مشاهده کنید. پس خیالتان راحت دوست چهارپای ما اگر تاکنون گرفتار چنگال شیرهای بوتسوانا نشده باشد بی‌خیال و آسوده در منطقه در حال قدم زدن است!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. علی آقا می‌گوید

    خوب شد کفتید. واقعا ما نگران این قضیه بودیم.

  2. 3aDeL می‌گوید

    من برم بمیرم

  3. امید می‌گوید

    تفاوت از کجا تا کجا!

  4. farid می‌گوید

    نه, الاغه فیلمشه. الاغش ایرانیه

  5. دیگو می‌گوید

    ای بابا چقدر به الاغ ها احترام میذارن
    قابل توجه بعضی ها..

  6. Ehsan می‌گوید

    الاغم نشدیم خبرمون بیاد تو فارنت! lol
    حالا آدم زیر میکرد اینقدر سر و صدا نمیکردا! D: