برترین محصولات نمایشگاه CES 2013 در بخش محصولات صوتی و تصویری

در نمایشگاه امسال بیشتر برندهای مطرح و بعضا غیرمطرح بازار محصولات خوبی را به بازار عرضه کردند که قابلیت شاخص انها استفاده از وضوح و روزلوشن بالا و در اصطلاح الترا اچ.دی بود.

0

فارنت: بسیاری نمایشگاه امسال CES‌ را نمایشگاه تلویزیون‌ها می‌دانند. این بسیاری که به آنها اشاره کردیم ظاهرا چندان هم بیراه نمی‌گویند چرا که بیشتر برندهای مطرح و بعضا غیرمطرح بازار محصولات خوبی را به بازار عرضه کردند که قابلیت شاخص آنها استفاده از وضوح و روزلوشن بالا و در اصطلاح الترا اچ.دی بود. با این حال محصولاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را می‌توان محصولات برتر بازار در این بخش دانست.

Sony 4K OLED TV

انتخاب بهترین تلویزیون سال کار زیاد سختی نیست. با ورود Sony 4k OLED TV، تصویری خواهید دید که قبلا در هیچ محصولی شاهد نبوده‌اید. تصویری شفاف و واقعی توسط این تلویزیون به شما هدیه داده می‌شود. رزولوشن 4K ( یا همان Ultra HD) با صفحه  نمایش‌های OLED ادغام شده تا نسل جدید تلویزیون‌ها به بازار عرضه شود.

sony-4k-oled

انتظار نداشتیم به این زودی‌ها این تلویزیون‌ها وارد بازار شوند اما با تشکر از سونی! به خاطر این حرکت پسندیده امیدواریم این تلویزیون‌ها به ایران هم برسند.

DTS Headphone X

یکی از برترین محصولات CES امسال، هدفونی است که به تکنولوژی پردازش صدای فراگیرمجازی مجهز شده است،محصولی که ما را از مخالفان این دست هدفون‌ها (به علت تاثیر برروی سیستم شنوایی) به یکی از مبلغان آنها تبدیل کرد.

headphone-x

امیدواریم هرچه زودتر این تکنولوژی برروی گوشی‌های همراه و دستگاه‌های صوتی و تصویری به کار گرفته شود.

LG EA9800

اولین تلویزیون مقعر جهان با طراحی دل‌فریب و کیفیت تصویر عالی و پشتیبانی از سینمای سه بعدی تجربه منحصر به فردی برای شما به ارمغان می‌آورد.

lg-curve-oled-tv-01

این مدل، از تکنولوژی ۴رنگ WRGB (با رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و سفید) بهره می‌برد و این صفحه نمایش فوق باریک کیفیت تصویری شفاف دارد تا جایی که ادعا شده رنگ‌های آن دقیقا مشابه رنگ‌های موجود در طبیعت است. البته از زمان و قیمت این مدل هنوز هیچ اطلاعاتی نداریم.

Klipsch Stadium

باقیمت 2000دلار، سیستم اسپیکر بی‌سیم Klipsch Stadium یکی از گران‌قیمت‌های لیست ماست. اما این قیمت، واقعیت را درباره ظاهر زیبا و خوب بودن این محصول تغییر نخواهد داد.

klipsch-stadium

این محصول را به خاطر صدای قدرتمند و فراگیری که تولید می‌کند انتخاب کردیم.

هندزفری (گوشی) Swnnheiser ie800

هندزفری که قیمت باورنکردنی هزار دلاری دارد اما معجزه مهندسی است و  Sennheiser از ابزارهای گوناگونی برای نیل به این هدف بهره برده است.

sennheiser

صدایی واقعا جالب و دوست داشتنی را خواهید شنید، البته امیدواریم هدفون‌های تمام سایز هم با این کیفیت تولید شوند تادیگر نگران گم شدن این هندزفری نباشیم.

Source: DigitalTrends

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.