سامسونگ هم اولین تلویزیون مقعر خود را معرفی کرد

سامسونگ به تاثیر پانورامایی و تصاویر طبیعی به عنوان یکی از قابلیت‌های ارائه شده توسط این صفحات نمایش اشاره می‌کند اما مهمترین قابلیت ایجاد شده توسط این انحنا، ایجاد زاویه دید یکسان برای بیننده است.

0

فارنت: شرکت سامسونگ در نمایشگاه امسال به معرفی تلویزیون‌های UltraHD بسنده نکرده و جدیدترین محصول خود در این حوزه که تلویزیون 55 اینچی OLED با صفحه نمایشی مقعر است را معرفی کرد. سامسونگ به تاثیر پانورامایی و تصاویر طبیعی به عنوان یکی از قابلیت‌های ارائه شده توسط این صفحات نمایش اشاره می‌کند اما مهمترین قابلیت ایجاد شده توسط این انحنا، ایجاد زاویه دید یکسان برای بیننده است.

Samsung-Curved-OLED-TV-01

اگرچه این انحنا بسیار کم است اما حس بینایی را یکسان جلوه می‌دهد. قیمت؟ زمان عرضه؟جزئیات؟ هنوز هیچ پاسخی برای این سوالات ارائه نشده است.

Samsung-Curved-OLED-TV-02

محصولات اولیه‌ای مانند این تلویزیون‌ها واقعا خارق‌العاده هستند و به نوعی پتانسیل تکنولوژی را به تصویر می‌کشند اما انتظار نمی‌رود بتوانیم به زودی یکی از این تلویزیون‌ها را در بازار ببینیم. (خب زمان لازم برای تولید عمده پنل‌های مقعر را مدنظر قرار دهید). حتی اگر این محصول عرضه شود، به نظر می‌رسد امکان دارد آنقدر گران باشد که عده زیادی توانایی خرید آن را نداشته باشند.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.