رونمایی ویوسونیک از VSD240؛ نمایشگر هوشمند اندرویدی!

تفکر پشت این محصول، امکان استفاده از آن به عنوان صفحه نمایش دوم در یک دفتر اداری یا شرکت است. صفحه نمایش دومی که آنقدر هوشمند هست که به طور خودکار برنامه‌های موجود بر روی سیستم عاملش را به‌روزرسانی کند.

0

فارنت: شرکت ویوسونیک (ViewSonic) تصمیم گرفته جانی تازه به صفحه نمایش‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید بدهد. بعداز VSD220 این شرکت از مانیتور 24 اینچی مجهز به اندروید 4.1 با نام VSD240 در نمایشگاه CES 2013 رونمایی کرد.
درحالی‌که درچند سال اخیر، سونی و Lenovo پیشتاز بازار دستگاههای چندکاره باتری‌خور بوده‌اند، ViewSonic این محصول را برای بازار اداری، تجاری در نظر گرفته است. تفکر پشت این محصول، امکان استفاده از آن به عنوان صفحه نمایش دوم در یک دفتر اداری یا شرکت است. صفحه نمایش دومی که آنقدر هوشمند هست که به طور خودکار برنامه‌های موجود بر روی سیستم عاملش را به‌روزرسانی کند.

viewsonic-smart-display-android-4.1
با همین منطق این دستگاه می‌تواند به عنوان رایانه‌ای که دریک آشپزخانه استفاده می‌شود به کار رود، هرچند که سخنگوی شرکت، استفاده از این محصول به عنوان رایانه اصلی را رد کرده است. صفحه نمایش این دستگاه نسبت به لمس صفحه پاسخگویی بالایی دارد اما طراحی دستگاه آنچنان دلفریب نیست (به قسمت پلاستیکی که به نظر جنس خوبی ندارد، نگاه کنید).

viewsonic-android-smart-display-
علاوه بر صفحه نمایش 1080p، تراشه چهارهسته‌ای تگرا 3 با فرکانس 1.7 هرتز درکنار پردازنده چندهسته‌ای TI OMAP از دیگر مشخصات این دستگاه است. قابلیت‌های ارتباطی این دستگاه شامل درگاه HDMI و درگاه‌های یو.اس.‌بی و کارت حافظه و قابلیت اتصال وای.‌فای و بلوتوث است.
این دستگاه همچنین به وب‌کم 1.3مگاپیکسلی، میکروفون و اسپیکر نیز مجهز است و قرار است در ماه آوریل روانه بازار آمریکای شمالی شود. انتظار می‌رود قیمت این نمایشگر درحدود 499 دلار باشد.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.